Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:06:49 GMT

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسبه آسیب‌دیده از کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۰۶۶

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کسبه آسیب‌دیده از کرونا

مسئول کانون بسیج اصناف ابرکوه گفت: به منظور حمایت از اصناف پرخطر که در راستای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا کسب‌وکار آنان تعطیل شده بود، تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در شهرستان ابرکوه و تعطیلی واحدهای صنفی، برخی از اصناف پرخطر که از این وضعیت بسیار آسیب‌دیده و در شرایط اقتصادی نامناسبی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون بسیج اصناف شهرستان افزود: در همین راستا و به منظور حمایت از اصناف آسیب‌دیده به پیشنهاد گروه جهادگران سلامت شهرستان طی جلسه‌ای با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و همچنین مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه ابرکوه، پرداخت تسهیلات به اصناف واجد شرایط تصویب شد.

سالاری تصریح کرد: تسهیلات مذکور در مجموع به مبلغ 2 میلیارد ریال برای اصناف پر خطر در نظر گرفته شده که تا کنون 60 واحد صنفی آسیب‌دیده که بیشترین تعطیلی و در نتیجه بیشترین ضرر و زیان را دیده‌اند، توسط کانون بسیج اصناف شهرستان شناسایی شده است.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه کرونا تسهیلات قرض الحسنه فارس یزد آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است