Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی جشنواره کتابخوانی رضوی را تعالی بخش و موجب طراوت روح و روان عنوان کرد از کلیه اقشار مردم، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان جهت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «اقبال عباسی» در پیامی حضور بیش از پیش مردم در منازل به خاطر شرایط فعلی را فرصتی ارزشمند جهت انس هر چه بیشتر مردم با کتاب عنوان کرد و از کلیه اقشار مردم، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان جهت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پیام استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری آمده است: ما در زمانی به سر می بریم که کنترل بیماری و ویروس کرونا بیش از هر چیز به خود مراقبتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیازمند است و در کنار سلامت جسم باید مراقب سلامت روح خود نیز باشیم و ما باید در شرایطی که هجمه انتشار اطلاعات در فضای مجازی که بعضا جنبه علمی نیز نداشته و آرامش روان انسان را مختل می کند، با ارتقا سطح علمی و معنوی از طریق خواندن کتاب های مفید و اثرگذار شرایط بهتری را برای خود و خانواده هایمان رقم بزنیم.

 

این پیام می افزاید: برگزاری و مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی و نگاه کلان این جشنواره به تمامی اقشار جامعه در زمانی که امکان عرض ارادت حضوری به ساحت قدسی ائمه معصومین (ع) وجود ندارد به مثابه زیارت از بعید و توام با شناخت علمی و بیش از پیش خاندان عصمت و طهارت بویژه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و اهل بیت پاک و مطهر ایشان می باشد.

 

در ادامه این پیام آمده است: با عنایت به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در حال برگزاری است انتظار می رود کلیه سازمان ها و دستگاه های اجرایی در برگزاری شایسته این جشنواره مشارکت کنند و آحاد مردم با مطالعه منابع جذاب این جشنواره، آرامش روحی، سلامت جسم و ارتقا معنوی را میهمان همیشگی خانواده های خویش قرار دهند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه های عمومی کتابخوانی جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر