Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌ مقام تیم فوتسال گیتی‌ پسند اصفهان بیان کرد که پس از مشخص شدن تکلیف فینال لیگ برتر، تصمیم نهایی را در خصوص ابقا یا برکناری سرمربی تیم خواهیم گرفت.

طرفداری- محمدحسین عراقی‌ زاده، قائم‌ مقام تیم فوتسال گیتی‌ پسند اصفهان معتقد است که برگزاری پلی آف در لیگ برتر فوتسال به خصوص در بازی فینال، کار درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی‌ زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره مطرح شدن پیشنهاد برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال به‌صورت تک بازی در تهران اظهار داشت:

این تصمیم کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی است که این کمیته نمی‌تواند برای باشگاه‌ها و نحوه برگزاری لیگ برتر، تعیین تکلیف کند. این موضوع بر عهده هیئت‌رئیسه سازمان لیگ است.

وی ادامه داد:

سازمان لیگ سال گذشته تصویب کرد که لیگ برتر، پلی‌آف داشته باشد و در صورت تساوی دو تیم در فینال، بازی سوم در زمین بی‌طرف برگزار شود. این سازمان فعلاً تصمیمی به ما ابلاغ نکرده است.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه باشگاه‌ها هشت ماه تلاش و هزینه کرده‌اند، تصریح کرد:

کاری به این نداریم که گیتی‌پسند به‌صورت شخصی اداره می‌شود و مس سونگون به دولت منتسب است. دو باشگاه در این فصل، هزینه بالایی برای قهرمانی کردند. مگر می‌شود همه زحمات را در 40 دقیقه تمام کرد که فقط بخواهید مسابقات را به پایان رسانده باشید؟ فکر می‌کنم هیئت‌رئیسه سازمان لیگ، تنها مرجع دارای صلاحیت در این موضوع است.

عراقی‌زاده با اشاره به وقفه طولانی‌مدت میان مراحل نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد:

بیش از یک ماه از آخرین دیدار ما گذشته و تا پایان اردیبهشت، هیچ فعالیت ورزشی در کشور نخواهیم داشت. بازگشت تیم‌ها به شرایط مسابقات، یک ماه زمان می‌برد که یعنی سه ماه بین نیمه‌نهایی و فینال فاصله خواهد بود. ما مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی را در تابستان پیش رو داریم.

وی درباره حذف مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال در فصل آینده بیان کرد:

فصل گذشته به دبیر سابق لیگ برتر اعتراض کردیم و گفتیم این روش برگزاری پلی‌آف، مخصوصاً فینال درست نیست. ما با پلی‌آف مخالف نیستیم، اما همه زمینه‌ها برای برگزاری این مرحله در کشورهای پیشرفته فوتسال مانند برزیل و اسپانیا، در نظر گرفته می‌شود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای پلی‌آف فراهم شود، به تسنیم گفت:

باید از خودمان بپرسیم آیا باشگاه‌ها ظرفیت برگزاری پلی‌آف را دارند و تماشاگران یک تیم می‌پذیرند که تیم‌شان در یک مسابقه ببازد و حذف شود یا خیر. فکر می‌کنم حذف پلی‌آف تصمیمی منطقی و درست است. با توجه به ترافیک مسابقات مختلف در سال 99، فکر نمی‌کنم لیگ برتر در فصل تابستان آغاز شود و زمان برای برگزاری این مسابقات محدود است.

عراقی‌زاده درخصوص ماندن بازیکنان برزیلی گیتی‌پسند در ایران بیان کرد:

پروازی نبود که بخواهیم آنها را به برزیل بفرستیم. پروازهای یکی از ایرلاین‌ها هم انجام می‌شد که نمی‌دانیم آنها سپس می‌توانند به ایران بازگردند یا خیر. ما در بلاتکلیفی به سر می‌بریم، اما نشستی میان هیئت‌مدیره باشگاه و این دو بازیکن برای تصمیم‌گیری درخصوص شرایط آنها خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه گیتی‌پسند، تمایلی برای ادامه همکاری با حمید بی‌غم دارد یا خیر، تصریح کرد:

بی‌غم با تلاش خود و سایر اعضای تیم، گیتی‌پسند را به فینال لیگ برتر آورده و از عملکرد او رضایت داریم، اما باید تکلیف فینال مشخص شود تا با هم مذاکره کنیم و در صورت حصول توافق، به همکاری خود ادامه دهیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فینال لیگ برتر سازمان لیگ گیتی پسند پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: یکی از بزرگ‌ترین آرزوها و رؤیاهای من بازی در فینال جام جهانی است؛ مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

سید احمد عباسی در گفت و گو با ایسنا درباره قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا، اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد البته ما بازی‌ها را خوب شروع نکردیم اما خیلی عالی این رقابت‌ها را به پایان رساندیم. پله پله پیش رفتیم و بهتر شدیم و توانستیم به فینال برسیم و تیم تایلند را مقابل ۱۲ هزار هوادار خود شکست دهیم.

وی ادامه داد: به تایلند اصلاً فرصت ندادیم در بازی فینال سر خود را بالا نگه دارد و این تیم را در فینال با اختلاف سه گل شکست دادیم. کار بزرگی انجام دادیم زیرا فوتسال آسیا واقعاً پیشرفت کرده است.

این بازیکن تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: جام جهانی فوتسال بسیار نزدیک است و امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی بیشتر شود و مسئولان فکری کنند.

او درباره آقای گلی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: آقای گلی ام را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که در دوران ورزشیم بسیار از من حمایت داشتند و هر جایی که من می‌خواستم کم بیاورم کنارم بودند. مدال و جام قهرمانی  این دوره از رقابت‌ها را نیز به مردم عزیزمان تقدیم کردم.

وی درباره جام جهانی فوتسال، گفت: تلاشمان را می‌کنیم که روی سکو برویم البته تلاش من حضور در بازی فینال است و یکی از بزرگترین آرزوها و رویای من بازی در فینال جام جهانی است. مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم