Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:49:42 GMT

قطع زنجیره کرونا در گرو حمایت دولت از مردم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۲۰۲

قطع زنجیره کرونا در گرو حمایت دولت از مردم

گر دولتمردان در روزهای کرونایی حامی مردم باشند، می توان یکسال بی دغدغه جیب و جان در خانه نشست تا حلقه های پیوسته زنجیر این بیماری تکه تکه شده و از این دیار رخت بربندد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه توحیدلو روزنامه نگار البرزی در یادداشتی برای تیتریک، نوشت؛ چندی است که کرونا این مهمان ناخوانده و منحوس، دنیارا درگیر خود کرده و بحرانی عظیم برای اکثر کشورها بوجود اورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور ما هم با این دیو چندسر دست به گریبان شده، اما از نظر دولتمردان موضوع چندان هم مهم نیست، یا شاید هم در ابتدا مهم نبود،که اگر بود  همان روزهای اول همه کرونا نگرفته و با کرونایشان سلفی نمی گرفتند.

دولتمردان ما عادت کرده اند مشکلات  را با حرف و از پشت میزهایشان حل کنند و بجای انکه دست بجنبانند فقط لب و دهان میشوند و نصیحت می کنند، آقایان فکر نمی کنید با وعده و وعید دردی از کسی دوا نمی شود؟ آیا وقت ان نشده که حسابهای فربه و پر و پیمان نور چشمی ها و گاو صندوق باستی هیلز نشینها را خالی کرده و نانی به سفره فقرا ببخشید.   اقای جهانگیری شما که فقط درحال ترغیب مردم برای درخانه ماندن هستید آیا فکر نمیکنید اگر بیرون از خانه کرونا در کمین باشد در خانه هم گرسنگی بیداد می کند و چه بسا زودتر از کرونا مردم را به کام مرگ ببرد؟ البته بستگی دارد که شما مرگ یک مرد را چگونه ببینید! شرمندگی یک مرد درمقابل خانواده یعنی مرگ، سفره و جیب خالی برای یک مرد یعنی مرگ،  شکستن غرور  و ابهت یک پدر یعنی مرگ.   اقایان دولت تدبیر! مردم بادخورک نیستند و نانی برای خوردن ندارند، در بهترین حالت اگر کمک معیشتی که وعده داده اید هم برای خانوارها واریز کنید که غالب خانوارها هم دریافت نکرده اند، با این پول تنها می توان دوبطری الکل برای ضدعفونی و دو وعده نان و پنیر تهیه کرد. آیا خانواده خودتان هم با ماهی 600 هزار تومان گذران می کنند؟   براستی مردم را از ان بالا بالاها چقدر کوچک و حقیر می بینید که انها را لایق چنین زندگی محقری می دانید، ما کشور فقیری نیستیم،  کشوری با ذخایر و ثروتهای هنگفت که اگر دولتمردانش درست مدیریت کرده و بفکر مردمانش باشند، اگر مردم را از بالا و پشت میز نگاه نکنند، می شود حتی یکسال بی دغدغه جیب و جان در خانه نشست تا حلقه های پیوسته زنجیر این بیماری تکه تکه شده و از این دیار رخت بربندد.   اما دریغ، افسوس و صد افسوس که حتی دراین شرایط سخت و حساس هم کسی بفکر معیشت مردم نیست و خیلی ها باید تکه نان خشک شان را در خون جگر بزنند و بخورند. ایکاش کمی هم خودتان را درجای مردم می نشاندید و از نزدیک درد مردم  را لمس می کردید، ایکاش بجای انکه نمک به زخمشان بزنید مرهم می شدید بر دلشان.   ایکاش می فهمیدید که بعداز این همه سال واریز یارانه 45 هزار تومانی یعنی توهین به جایگاه این مردم، یعنی نیشخند به زخم دل این مردم، گویا مردم زیر سایه این دولت محکوم به فنا هستند، روزی با دروغ، روزی با تحقیر، روزی با تبعیض و امروز هم با کرونا، خدا اخر عاقبت ما را با کرونا و کروناها بخیر کند    
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلالی‌ها در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم مجوز حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی را به دست آوردند و عده زیادی از هواداران با حضور روی سکوهای این ورزشگاه به حمایت از تیم خود پرداختند.

جدا از هوادارانی که وارد کمپ مرحوم حجازی شده بودند تعدادی از استقلالی‌های مشتاق در خانه‌های اطراف کمپ حجازی به پشت‌بام منازل خود رفتند و به حمایت از تیم پرداختند.

خانه‌های اطراف کمپ مرحوم حجازی پر از تماشاگرانی بود که از روی پشت بام یا تراس خانه بالا و پایین می‌پریدند و بازیکنان محبوب خود را پشتیبانی می‌کردند. اتفاقی که روحیه اعضای تیم را در فاصله 5 هفته مانده به پایان بالا برد و به اتحاد و یکدلی نفرات برای کسب عنوان قهرمانی کمک شایانی کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد