Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@16:05:43 GMT

آل کاپون در شرایط کرونایی به هالیوود بازگشت/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۲۳۷

آل کاپون در شرایط کرونایی به هالیوود بازگشت/ عکس

تاریخ اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «فونزو» با بازی «تام هاردی» مشخص شد، این فیلم از بیست و سوم اردیبهشت ماه راهی سینماهای هالیوود می‌شود.

فیلم سینمایی «فونزو» تازه ترین تجربه هاردی در عرصه بازیگری روایتی از زندگی «آل کاپون» است. «فونزو» جدیدترین ساخته «جاش ترانک» است که فیلمنامه نویسی این اثر را نیز بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تام هاردی پیش از این بازی در فیلم هایی همچون «مکس دیوانه»، «از گور برخواسته»، «تلقین»، «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» و «افسانه» به ایفای نقش پرداخته و در حال حاضر بازی در «دانکرک» جدیدترین ساخته کریستوفر نولان را تجربه می کند.

پیش تولید این فیلم از ۲ نوامبر ۲۰۱۶ آغاز شده و به احتمال فراوان اواخر سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. این فیلم داستان آل کاپون گانگستر معروف شیکاگو است که پس از احراز جرم  به ۱۱ سال زندان محکوم می‌شود.

همچنین دو هفته پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی «ونوم» به پایان رسید. تام هاردی در نقش ادی بروک یا همان ونوم بازیگر اصلی اثر خواهد بود. این نخستین تجربه ابرقهرمانی تام هاردی است.

فیلم «ونوم» در ژانر ابرقهرمانی و هیجان انگیز به کارگردانی روبن فلیشر اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از ۵ اکتبر سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1377491

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان بازیگران سینمای جهان اکران سینما تام هاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»