Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@16:11:14 GMT

توزیع هزار بسته اقلام معیشتی در مناطق محروم مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۲۳۹

توزیع هزار بسته اقلام معیشتی در مناطق محروم مشهد

جانشین گروه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: برای حمایت از اقشار مستضعف شهر مشهد روزانه تعداد هزار بسته اقلام معیشتی تهیه و در مناطق محروم شهر توزیع می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی ربیعی در رزمایش «مدافعان وطن، یاوران سلامت» که صبح امروز از سوی پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،  اظهار کرد: علیرغم اینکه هرساله در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد رژه این نیروها بودیم اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا، به جای رژه هرساله، رزمایش «مدافعان سلامت» انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم پاکسازی خودروها در سه منطقه شهر مشهد اقدام به ضدعفونی سطوح و معابر خواهند کرد.

جانشین گروه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا نیز با هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، نیروی هوایی ارتش آمادگی خود را اعلام کرد تا کادر پزشکی خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دهد و برای مبارزه با ویروس کرونا با این سازمان همکاری کند.

سرهنگ ربیعی همچنین گفت: کادر پزشکی ارتش پایش بیماران و غربالگری مردم را از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در دستور کار قرار داد. برای نمونه غربالگری‌های لازم در منطقه شهرک شیرین مشهد توسط کادر پزشکی ارتش انجام شده است.

وی تصریح کرد: کارگاه خیاطی که کار تولید و تعمیر لباس نظامی را بر عهده داشت، در زمان شیوع ویروس کرونا کار تولید ماسک را بر عهده گرفت که در این کارگاه روزانه ۲۲ نفر و به مدت هشت ساعت کار می‌کنند.

جانشین گروه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) همچنین گفت: افراد حاضر در کارگاه خیاطی همسران و خانواده نظامیان و نیروهای ارتش هستند. در این کارگاه روزانه پنج هزار ماسک تولید و در مناطق محروم شهر مشهد توزیع می‌شود.

سرهنگ ربیعی ابراز کرد: همچنین برای حمایت از اقشار مستضعف و کم بضاعت شهر مشهد روزانه تعداد هزار بسته اقلام معیشتی تهیه شده و در مناطق محروم توزیع می‌شود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسته معیشتی حمایتی دولت مناطق محروم شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد واحدیان ابوترابی رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، گفت: در نخستین ماه سال جاری، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹/۴ درصد رشد مشاهده می‌شود.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را دلیل افزایش مصرف عنوان کرد و افزود: میزان مصرف سوخت هوایی در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۸/۹ درصد رشد داشته است. در ماه یاد شده روزانه به حدود ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور سوخت‌رسانی شده است.

کد خبر 6097499 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی