Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد رستگاری در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت:محدودیت ترددها در استان یزد تا روز ۲۴ فروردیت ماه ادانه داشت ولی با توجه به تصمیم ستاد کشوری مقابله با کرونا ابلاغ شد تمام محدودیت های تردد بین شهر و روستا در استان ها لغو شود ولی محدودیت های تردد بین استان ها تا ۳۰فروردین پابرجاست.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز خطر شیوع کرونا در کشور رفع نشده‌است نگران هستیم با موج دوم این بیماری تا چند روز آینده مواجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستگاری در خصوص ممنوعیت رفت و آمد بین استان ها افزود: با توجه به اینکه استان یزد مرکز و منطقه ترانزیت کشور است شهرستان های استان یزد با هماهنگی پلیس راه محدودیت هایی را برای تردد بین استانی تا ۳۰ فروردین ماه در نظر گرفتند.
فرماندار یزد در ادامه تاکید کرد: با توجه به آغاز کار برخی از اصناف، لازم است کسبه به مهلت فعالیت تا ساعت ۲۰ توجه کنند و با توجه به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در صورتی که رعایت نشود منجر به پلمپ واحد صنفی خواهد شد. 
وی افزود: واحد های صنفی لبنیات و نانوایی ها از این قانون مستثنی هستند.
رستگاری با اعلام اینکه شرایط جامعه در خصوص شیوع کرونا عادی نیست، بیان کرد:  لازم است از ساعت ۸ شب به بعد خیابان ها خلوت و رفت و آمد خانوادگی و خرید و ...محدود باشد تا با موج دوم کرونا در شهر مواجه نشویم.

46

کد خبر 1377503

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند

محمدرضا آل‌سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن خودرو گفت:یکی از مهم‌ترین نکات این است که کالاهای مورد نیاز خودروی خود را از واحدهای صنفی خریداری کنند که دارای پروانه کسب است زیرا واحدهایی که دارای پروانه کسب هستند باید تهیه شود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه روغن تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟ اضافه کرد:روغن‌های تقلبی در یک بسته‌بندی دربسته است و تا در آن باز نشود تشخیص کیفیت آن بسیار مشکل است. تنها درصورتی قابل تشخیص است که آن واحد صنفی روغن را باز کند و بفهمد تقلبی هست یا خیر.

ال سارا اضافه کرد: البته راه دیگر این است که همه روغن‌های عرضه شده در بازار به آزمایشگاه تشخیص بروند. بازرسی و نظارت اگر توأم با متخصصان واحدهای صنفی باشد و به کارشناسان برای انجام این کار مراجعه شود، قطعا تأثیر مثبتی در بهبود اوضاع خواهد گذاشت.

او در خصوص نحوه خرید لاستیک گفت:به طور کلی باید  به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند

برای خرید لاستیک نیز حتماً باید به فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه کرد. همچنین به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران