Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-03@03:38:37 GMT

قابلیت جدید گوگل پلی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۶۰۵

قابلیت جدید گوگل پلی

ایتنا - گوگل اعلام کرده که قسمت جدیدی را تحت عنوان Teacher Approved به پلی استور خود افزوده است تا بدین ترتیب معلمان، دانش آموزان و والدین آنها به اپلیکیشن‌های آموزشی مورد تایید بالغ بر ۲۰۰ معلم در بهترین مدارس ایالات متحده آمریکا و همچنین گروهی دیگر از ناظران دسترسی پیدا کنند .
گوگل قسمت جدیدی را تحت عنوان Teacher Approved به فروشگاه آنلاین پلی استور خود افزوده تا دانش آموزان و والدین آنها به اپلیکیشن‌های آموزشی تایید شده و با کیفیت دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، همزمان با شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام قرنطینه و اعمال محدودیت های جدی و سخت گیرانه برای تردد شهروندان در کشورهای مختلف جهان که منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و تمامی آموزشگاه‌های فعال در زمینه های مختلف شد، دانش‌آموزان و معلمان مجبور شدند تا با بهره گیری از اپلیکیشن و سرویس‌های آنلاین مباحث آموزشی مورد نظر را ادامه دهند.

به تازگی شرکت گوگل اعلام کرده که قسمت جدیدی را تحت عنوان Teacher Approved به پلتفرم فروشگاه آنلاین پلی استور خود افزوده است تا بدین ترتیب معلمان، دانش آموزان و والدین آنها با خیال راحت به اپلیکیشن های آموزشی مورد تایید بالغ بر ۲۰۰ معلم در بهترین مدارس ایالات متحده آمریکا و همچنین گروهی دیگر از ناظران دسترسی پیدا کنند و در راستای اهداف آموزشی در مدت زمان تعطیلی مدارس و خانه نشینی دانش آموزان از آن بهره ببرند.

 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل پلی اپلیکیشن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد