Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:46:30 GMT

نجات خودرو سقوط کرده در دره

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۲۷۹۳

نجات خودرو سقوط کرده در دره

آتش نشانان شب گذشته در یک عملیات طاقت فرسا توانستند به شکل معجزه آسایی شخص سقوط کرده با خودرو را از دره‌های کوه بی بی شهربانو نجات دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس این گزارش در ساعت ۲۳:۱۴ دقیقه شب گذشته شهروندان در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع حادثه سقوط یک دستگاه خودروی سواری در دره کوه‌های بی بی شهربانو واقع در جاده امین آباد جاده معدن خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۸۶ و گروه امداد و نجات ۶ و ۱۷ را به محل حادثه روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر اصلان عزیزی افسر آماده منطقه هفت عملیات که از ابتدا در محل حادثه حاضر بود گفت: یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود خارج شده بود و از دره‌ای به ارتفاع ۱۵۰ متر به پایین سقوط کرده و در عمق ۱۰۰ متری دره متوقف شده بود؛ لذا آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده ابزار مخصوص نجات و برپایی کارگاه مناسب به خودرو دسترسی پیدا کرده و پس از تثبیت کردن خودرو و ایمن سازی کامل توانستند راننده خودرو را که خانمی ۳۳ ساله بود از داخل خودرو به بیرون هدایت کرده و به پایین دره و به سطح جاده هدایت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه راننده دچار شوک عصبی شده بود و خوشبختانه مصدومیت جدی‌ای به شخص وارد نشده بود، با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه راننده به مراکز درمانی انتقال یافت.

عزیزی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط محیطی و همچنین گیر کردن خودرو در میان سنگ‌ها و خاک دره، عملیات برای آتش نشانان بسیار سخت و دشوار بود که با توجه به ایمن سازی کامل خودرو و نداشتن مصدوم و محبوس شده عملیات تکمیلی آتش نشانان به روز بعد موکول شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سقوط عملیات نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان