Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: استفاده از ظرفیت‌های مالی، پشتیبانی و لجستیک شهرداری‌های مرکز استان، بسیاری از مسائل موجود در بخش اجرای برنامه‌ها را حل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ محمد نبیونی ضمن اشاره به لزوم استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان‌ها برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده در بنیادهای نخبگان استانی، اظهار کرد: این مهم می‌تواند تا حد بالایی، مشکلات و چالش‌های پیشروی اجرای برنامه‌های نخبگانی را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آشنایی با مقررات دستگاه‌‌ها و نهادهای دیگر و استفاده از ظرفیت‌های قانونی را یکی از راه‌های مناسب برای بکارگیری ظرفیت‌های درون‌استانی دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های مالی، پشتیبانی و لجستیک شهرداری‌های مرکز استان، بسیاری از مسائل موجود در بخش اجرای برنامه‌ها را حل می‌کند.

نبیونی ادامه داد: براساس ظرفیت‌های قانونی و اختیارات موجود در شورای‌های اسلامی شهرها، بنیادهای نخبگان استانی می‌توانند بخش قابل‌توجهی از برنامه‌های خود را اجرایی کنند؛ بطوریکه اتکا به برخی مواد موجود در قانون شهرداری‌ها سبب شد بنیاد نخبگان استان البرز در 6 ماه گذشته، غالب برنامه‌های خود را با استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزایی شهرداری کلانشهر کرج برگزار کند.

رییس بنیاد نخبگان استان البرز یادآور شد: روند بکارگیری امکانات درون‌استانی باید به نحوی باشد که برنامه‌ها با طراحی بنیاد ملی نخبگان و با حمایت مالی دیگر دستگاه‌ها و نهادها اجرایی و برگزار شوند.

وی در پایان با اشاره به برخی امکانات موجود در استان‌ها و شهرداری‌ها، تصریح کرد: امکانات و ظرفیت‌‎های موجود در سازمان حمل‌ونقل ‌شهری و یا سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند نیازهایی مانند مکان برگزاری فعالیت‌های دست‌جمعی، سالن‌‎های همایش، بیلبوردهای تبلیغاتی، رفت‌وآمدهای درون‌شهری ذیل برنامه‌ها را به خوبی پوشش دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد نخبگان استان البرز اجرای برنامه ها نخبگان استان استان البرز شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: سگ‌های بلاصاحب به دغدغه مدیریت شهری اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، جواد چپردار با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و امکانات موجود، مدیریت سگ‌های بلاصاحب کرج را بسیار دشوار کرده است، اظهار کرد: معضل سگ‌های بلاصاحب و سرگردان تنها مختص کرج نیست و امروز به دغدغه مدیریت شهری در اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز نگهداری از این حیوانات در کرج و یک مرکز در فردیس فعال است که ظرفیت آنها قطعا پاسخگوی جمعیت سگ‌های بلاصاحب موجود نیست.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان ساماندهی کامل این سگ‌ها وجود ندارد و باید به سمت کاهش جمعیت آنها پیش برویم که سرعت دهی در عقیم سازی یکی از راهکارهای اثربخش است.

چپردار گفت: هم برای معضل سگ‌های بلاصاحب هم برای سگ گردانی در سطح شهر باید فکری اساسی کرد تا شاهد اتفاقات ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت درختانی که باید در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهر جابه جا شوند، گفت: محور برنامه ریزی‌ها بر جابه جایی درختان است و به هیچ وجه تصمیمی برای قطع حتی یک اصله وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد