Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@05:56:53 GMT

فعالیت بیش از ۷۰ درصد مدارس لرستان در شبکه شاد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۰۰۸

فعالیت بیش از ۷۰ درصد مدارس لرستان در شبکه شاد

معتمدی با اشاره به راه اندازی شبکه شاد با هدف بهره مندی دانش آموزان از کلاس های درس ببه صورت مجازی، گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس استان در این شبکه فعال شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رقیه معتمدی»، امروز(28فروردین ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: ادامه تحصیل دانش آموزان به علت شیوع ویروس کرونا از طریق شبکه آموزش مجازی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان به راه اندازی شبکه شاد ویژه دانش آموزان اشاره کرد و عنوان داشت: پایه های اول تا ششم ابتدایی به مدت ۴۵ تا ۱۵۰ دقیقه در کلاس های درس که از طریق این شبکه دایر می شود، حضور مجازی دارند و تاکنون 70 درصد مدارس استان در این شبکه فعال هستند.

 

وی با اشاره به اینکه 21 درصد دانش آموزان استان فاقد گوشی هوشمند بوده و امکان استفاده از کلاس های درس مجازی را ندارند، ادامه داد: در این زمینه برای رفع مشکل دانش آموزان از ظرفیت معلمان بومی برخی روستاها، اعزام هفتگی راهبران به مدارس چندپایه روستایی و عشایری استفاده می شود.

 

معتمدی خاطرنشان کرد: ارسال درسنامه و بسته های آموزشی مکتوب در قالب بسته های درسی خودآموز توسط راهبران و معلمان از دیگر امکانات جایگزین برای آن دسته از دانش آموزانی است که امکان استفاده از گوشی هوشمند ندارند.

 

وی افزود: در زمینه رفع ابهامات و در صورت داشتن سؤال خانواده ها می توانند با شماره گیری ۴۳۰۸۱ با کارشناسان آموزش ارتباط برقرار نمایند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری چهار پویش و جشنواره در ایام تعطیلی مدارس در قالب پویش فرهنگی«آموزگار سپاس» خبر داد و اظهار داشت: جشنواره قصه گویی به زبان های بومی و محلی، جشنواره قصه گویی و قصه نویسی«ویژه دانش آموزان» و جشنواره تدریس در قالب فیلم کوتاه( ویژه معلمان ) در این ایام برگزار شده است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش مجازی دانش آموزان تحصیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد