Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:39:00 GMT

امروز ارتش ما تربیت شده اسلام است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۲۶۳

امروز ارتش ما تربیت شده اسلام است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با امیر آریانفر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور و برخی مسئولان و فرماندهان ارتش، که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش صورت گرفت، با تبریک این روز گفت: امروز ارتش در خدمت مردم است و خدمات آنها ارزنده و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: ارتش امروز ایران اسلامی مقتدر، شجاع و مردمی است به گونه‌ای که همگان دیدیم در رخدادهای طبیعی مثل زلزله، سیل و اخیراً هم شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و انصافًا خدمات ماندگاری ساری و جاری کرده است.

این مسئول بیان داشت: امروز شاهد هستیم برخورد مسئولان ما با رخدادهای طبیعی چگونه است و سران کشورهای غربی چه برخوردی دارند، برای همه روشن شده مسئولان ما و در رأس همه امام خامنه ای با احساسات پاک خود با آسیب دیدگان از کرونا ابراز همدردی می‌کنند و در کاهش آلام و مشکلات آنها تلاش می‌کنند، حال آنکه در کشورهای غربی چنین چیزی وجود ندارد و مسئولان آنها بسیار بی تفاوت از کنار مردم آسیب دیده عبور می‌کنند.

همچنین امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان گزارشی از برنامه‌ها و خدمات ارتش اظهار داشت: در ۲۹ فروردین امسال ارتش رژه‌ای نخواهد داشت اما مانور خدمت با عالی‌ترین کیفیت برای گند زدایی و مقابله با ویروس کرونا برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان این دیدار آیت الله علما با اهدا لوح از فرماندهان ارتش قدردانی کرد.

کد خبر 4902169

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر آریانفر ارتش جمهوری اسلامی ایران کرمانشاه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران و پیشکسوتان ورزشی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

پیکر زنده‌یاد اسکویی ظهر امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند