Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، بیل گیتس که ۱۰۰ میلیون دلار به مبارزه با کرونا کمک نقدی کرده، روز جهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر درباره دشمنی دانلد ترامپ با سازمان بهداشت جهانی هشدار داد و نوشت: «قطع کردن کمک‌های میلیون دلاری آمریکا به سازمان بهداشت جهانی در اوج بحران کرونا در جهان بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار آنها کند کردن روند شیوع کووید-۱۹ است و اگر متوقف شود، کسی نمی‌تواند جایشان را بگیرد. دنیا امروز بیش از همیشه به WHO نیاز دارد.»

پرزیدنت ترامپ روز سه‌شنبه با انتقاد عملکرد سازمان بهداشت جهانی در هشدار دادن تهدید ویروس کرونا و مبارزه با بیماری کووید-۱۹ اعلام کرد دولت آمریکا کمک‌های سالانه خود را به این سازمان متوقف می‌کند. رئیس جمهوری آمریکا در عین حال از عملکرد دولت خود در مبارزه به کرونا تقدیر کرد و مدیریت آمریکا را بی‌نظیر خواند.

این در حالی است که برخی مقام‌های ارشد دولت آمریکا گفته‌اند ترامپ هشدارهای مسئولان بهداشتی و مشاوران خود را درباره خطر کرونا نادیده گرفته و حالا که آمریکا با اختلاف در صدر جدول جهانی تعداد مبتلایان و کشته‌های کرونا قرار گرفته، نمی‌توان و نباید دیگران را سرزنش کرد.

رئیس پیشین دفتر مهار فجایع خارجی آمریکا پیش‌تر اقرار کرده بود سازمان بهداشت جهانی روز ۲۳ ژانویه درباره خطر انتقال انسانی ویروس کرونا هشدار داده بود اما کاخ سفید از کنار ماجرا ساده گذشت و حالا تمام فرمانداران آمریکا شخص ترامپ را در اوج گرفتن یحران کرونا مسئول می‌دانند.

کد خبر 501835 برچسب‌ها كروناويروس مایکروسافت - بیل گیتس سازمان بهداشت جهانی آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس مایکروسافت بیل گیتس سازمان بهداشت جهانی آمریکا دونالد ترامپ سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید