Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:42:26 GMT

رهایی گروگان ۲۰ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۴۱۱

رهایی گروگان ۲۰ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

 

به گزارش تابناک، سرهنگ"ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار داشت: ساعت ۱۶ عصر بیست و ششم فروردین ماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در میدان "سعدی" شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی ویژه از پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه از شاهدان عینی حاضر در محل حادثه مشخص شد، ۴ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سر و صورتی پوشیده و مسلح به اسلحه کلاش با شلیک چند تیر هوایی و با تهدید، جوانی ۲۰ ساله را که در میدان سعدی در تردد بوده، سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله عملیات پلیس برای آزاد سازی فرد ربوده شده و دستگیری آدم ربایان با هماهنگی قضائی و با انسجام و برنامه ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت محل نگهداری فرد ربوده شده را در یکی از محلات زاهدان شناسایی و او را در یک عملیات منسجم آزاد کردند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به اینکه آدم ربایان قبل از حضور مأموران از محل متواری شده بودند خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تلاش برای دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته از فرد ربوده شده مشخص شد علت و انگیزه این آدم ربایی انتقام جویی به دلیل اختلافات قبلی بوده است تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج سیامک شایقی وام یک میلیونی گروگانگیری سیستان و بلوچستان ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج سیامک شایقی وام یک میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر