Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی می‌شود. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز شنبه سی ام فروردین‌ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، «فرشید فلاح» با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان منصوب‌شده است.

«فرشید فلاح لاله زاری» سرپرستی روابط عمومی و اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کرمان، بافت و بردسیر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و مدیرکل حوزه استاندار کرمان را در سوابق کاری خود دارد.

برگزاری مراسم معارفه نیکوخصال در فدراسیون شطرنجبرگزاری مراسم معارفه اسبقیان با حضور علی‌نژاد و خسروی‌وفا

مراسم معارفه فرشید فلاح به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و تودیع حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد این استان در سالن اجتماعات فرهنگسرای کومش سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود