Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@13:51:22 GMT

حمایت بنیاد مستضعفان از حاشیه نشینان مشهد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۴۳۵

حمایت بنیاد مستضعفان از حاشیه نشینان مشهد

بنیاد مستضعفان به منظور کمک به اقشار آسیب پذیر استان خراسان رضوى، ۵ میلیارد تومان برای حمایت از حاشیه نشینان این استان تخصیص و در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال شیوع کرونا در کشور و بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی برای بسیاری از اقشار آسیب پذیر که عمدتاً ساکنان مناطق حاشیه کلان شهرها را درگیر کرده، بنیاد مستضعفان برای حمایت این اقشار در برخی کلانشهرها کمک هایی را تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر خراسان رضوی که به دلیل مرزی بودن برخی از مناطق آن استان و همچنین تعداد قابل توجه حاشیه نشینان آن، اقشار آسیب پذیری را در خود جای داده، بنیاد مستضعفان مبلغ 5 میلیارد تومان را اختصاص داد.

به گزارش بنیاد مستضعفان، این کمک 5 میلیارد تومانی برای حاشیه نشینان استان خراسان رضوی و اقشار ضعیف این استان تخصیص داده شد و در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت تا با هماهنگی استانداری این استان به اقشار آسیب پذیر و حاشیه نشینان استان خراسان رضوی پرداخت شود.

انتهای ÷یام/4076

 

منبع: آنا

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد بنیاد مستضعفان فتاح حاشیه نشین اقشار آسیب پذیر بنیاد مستضعفان حاشیه نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی

به گزارش صدای ایران از ایرنا،اجتماع مردم مشهد در حمایت از طرح نور فراجا، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳) با حضور سردار «احمد رضا رادان» فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد