Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طی بیش از یک دهه امضای لیونل مسی پای تمام موفقیت‌های بارسلونا دیده شده و این ستاره آرژانتینی هر چه رکورد بوده را به نام خودش به ثبت رسانده است. اما در این سال‌ها مهاجمان بزرگی با بارسلونا به توافق رسیده اند که نتوانسته اند زیر سایه لیونل مسی درخشش گذشته را تکرار کنند و دوران حضور آن‌ها در نوکمپ کوتاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا جدیدترین نام مورد نظر بارسلونا، لائوتارو مارتینز مهاجم ۲۲ ساله اینتر و هموطن مسی است. مسی در ترکیب آلبی سلسته همکاری خوبی با لائوتارو داشته و بسیاری مهاجم اینتر را بازیکن مورد علاقه کاپیتان بارسلونا می‌دانند. البته در این سال‌ها ستاره هایی، چون لوییس سوارز و نیمار نیز کنار مسی به اوج رسیده اند و باید دید در صورت انتقال به بارسا، سرنوشت لائوتارو مانند بازیکنان سطور پایین رقم می‌خورد یا نیمار و سوارز.

تیری آنری

اگرچه ستاره فرانسوی آرسنال در سال‌های پایانی دوران ورزشی اش راهی بارسلونا شد، اما ورود تیری آنری به نوکمپ مصادف با اوج گرفتن لیونل مسی شد و این ستاره تکنیکی هرگز نتوانست درخشش لندن را در نوکمپ نیز تکرار کند. گرچه مسی چندی قبل مدعی شد بازی کردن کنار آنری برای او افتخار بزرگی بوده، اما اسطوره آرسنال نتوانست در نوکمپ مانند گذشته موفق ظاهر شود و به وضوح تحت تاثیر درخشش ستاره آرژانتینی قرار گرفت.

زلاتان

شاید هیچ بازیکنی در یک دهه اخیر به اندازه زلاتان از بازی کردن کنار لئو مسی ضربه نخورد. زلاتان در کتاب زندگی نامه اش به کرات در مورد دشواری‌های یک فصل حضور در نوکمپ و اولویتی که پپ گواردیولا برای مسی در نظر می‌گرفته سخن گفته است. ماه‌های حضور در بارسلونا بی شک بدترین فصل دوران ورزشی زلاتان بوده و او کاملا زیر سایه مسی تازه اوج گرفته قرار داشت.

داوید ویا

مهاجم گلزن و اسپانیایی والنسیا چند هفته قبل از اغاز جام جهانی ۲۰۱۰ قراردادش با بارسلونا را امضا کرده و در آفریقای جنوبی یکی از عوامل اصلی قهرمانی لاروخا لقب گرفت. اگرچه دوران حضور داوید ویا در بارسلونا توام با ناکامی نبود، اما وظایف گلزنی او او در بسیاری از مواقع با لیونل مسی تداخل داشت و در نهایت یک مصدومیت تلخ در جام باشگاه‌های جهان در توکیو، روز‌های حضور او در بارسلونا را به پایان رساند.

آنتوان گریزمان

ستاره فرانسوی و سابق اتلتیکو مادرید در تابستان سال ۲۰۱۹ و بعد از جنجال‌های فراوان در نهایت راهی بارسلونا شد، اما از همان ابتدا اخباری در مورد رابطه نه چندان خوب او با لیونل مسی و عدم پاس دادن این دو بازیکن در زمین به یکدیگر منتشر شد. اگرچه هنوز اولین فصل حضور گریزمان در بارسلونا تمام نشده، اما همین حالا نیز شایعات فراوانی در مورد احتمال جدایی او در تابستان شنیده شده است.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیونل مسی اخبار ورزشی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا و در بسیاری از کشورهای دیگر در آستانه به پایان رسیدن است و تیم‌های مختلف در حال رایزنی و گفت و گو با بازیکنان و مربیان مدنظر خود برای فصل آتی هستند و رسانه‌های مختلف جهان در تلاشند از جزئیات این نقل و انتقالات مطلع شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان که در رسانه‌های مختلف منتشر شده به شرح زیر است:

رسانه «CaughtOffside»: منچستریونایتد علاقه خود را برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا افزایش داده است و شیاطین سرخ آماده هستند تا مذاکرات بر سر قرارداد ۸۵ میلیون پوندی برای این بازیکن اروگوئه ای را آغاز کنند.

رسانه « SPORT» اسپانیا: علاقه بارسلونا برای جذب «برناردو سیلوا» از منچسترسیتی کاهش یافته است زیرا قرارداد این بازیکن شامل بند آزادسازی ۵۰ میلیون پوندی است.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا: لیورپول نسبت به جذب «نیکولو بارلا» هافبک اینتر ابراز علاقه کرده است و در سوی دیگر هم اینتر که به تازگی با قهرمانی در فوتبال ایتالیا تاجگذاری کرده است تمایل دارد «فرانک کسیه» ستاره سابق بارسلونا و بازیکن کنونی الاهلی عربستان را جذب کند.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی: رئال مادرید همچنان به دنبال «ترنت الکساندر-آرنولد»، مدافع راست لیورپول است، اما هنوزاین موضوع را به طور جدی دنبال نکرده است.

رسانه «اتلتیک»: انتظار می‌رود که «جورجینیو» که قراردادش با آرسنال در پایان فصل به پایان می‌رسد با این باشگاه انگلیسی تمدید کند.

کد خبر 6094143

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم