Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم ستاد سید محمد احمدیان پور در حاشیه رزمایش «مدافعان وطن، یاوران سلامت» که توسط پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) امروز در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران هر ساله در روز ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش، توانمندی خود را در عرصه نظامی به نشان می‌گذارد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» رژه خدمت را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) افزود: از چند روز گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت ضدعفونی معابر و مغازه‌ها و… انجام شده است. همچنین کادر پزشکی ارتش نیز وظیفه غربالگری منزل به منزل را در مناطق محروم شهر مشهد بر عهده خواهد داشت.

احمدیان پور تصریح کرد: همچنین بر اثر شیوع ویروس کرونا کمبود لوازم پزشکی احساس شد، که در ابتدا سه هزار ماسک توسط جمعی از همسران پرسنل منطقه پدافند هوایی شمال شرق به صورت خودجوش تولید شد. این کارگاه روزانه پنج هزار ماسک تولید می‌کند که بخشی از آن در اختیار سربازان قرار می‌گیرد و مابقی در مناطق محروم شهر مشهد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی، ابراز کرد: این طرح در پادگان‌ها قبل از ابلاغ سراسری انجام شد لذا می‌توان گفت کمترین آسیب را در حوزه این بیماری در بین سربازان شاهد بودیم.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به سخنان رهبری در روز نیمه شعبان، گفت: پرسنل ارتش و پدافند هوایی پس از فرمایشات رهبری، اعلام کردند که آمادگی دارند تا ۱۰ الی ۱۵ درصد حقوق خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی اهدا کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران امام رضا حقوق ماسک مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پدافند هوایی شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که ۳۰ افسر و سرباز از نیرو‌های ذخیره ارتش صهیونیستی به دلیل ناتوانی در ادامه جنگ در نوار غزه پس از حدود ۷ ماه مبارزه دستور آماده شدن برای عملیات نظامی در شهر رفح را رد می‌کنند. 

براساس گزارش المیادین، این کانال گزارش داد که نیرو‌های شرکت چترباز ذخیره وابسته به تیپ چتربازان عادی دستور آماده شدن برای عملیات در رفح را دریافت کردند، اما آنها به فرماندهان خود اطلاع دادند که آن‌ها نمی‌آیند، زیرا دیگر قادر به انجام این کار نیستند. 

کانال ۱۲ صهیونیستی افزود که رهبران ارتش به صراحت گفته اند که اعضای ذخیره را مجبور به حضور در آن نخواهند کرد، اما آنها گفتند که این نشان دهنده سطح بالایی از فرسایش نیرو‌های ذخیره پس از ماه‌ها جنگ است.

چند روز پیش، کانال هفتم رژیم صهیونیستی نیز فاش کرد که ده‌ها تن از کسانی که قصد داشتند در ارتش صهیونیستی استخدام شوند از دسته‌بندی برای خدمت در پایگاه آموزشی به‌عنوان ناظر در خدمات واحد کنترل مرزی با غزه خودداری کردند.

 این کانال صهیونیستی اشاره کرد که این سومین خدمت اجباری از ۷ اکتبر است که در آن تعداد زیادی از خدمت در این واحد خودداری می‌کنند.

در همین راستا، اسرائیل زیو، سرلشکر ذخیره در ارتش اشغالگر و فرمانده لشکر عملیاتی آن در گذشته پیشتر در بیانیه‌های مطبوعاتی درباره عملیات مورد انتظار در رفح صحبت و تأکید کرده بود: حماس در حال آماده‌سازی یک کمین استراتژیک برای ارتش است. این یک فاجعه برای اسرائیل خواهد بود.

زیو معتقد است که این عملیات با توجه به اینکه رفح مکان بسیار دشوار و شلوغی برای نبرد است، علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، خطری بالاتر از هر کاری که ارتش در نوار غزه انجام داد، دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی