Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@13:45:23 GMT

ساختمان قدیمی در جنت آباد تهران فرو ریخت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۵۶۳

ساختمان قدیمی در جنت آباد تهران فرو ریخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۰۹:۱۹ امروز این حادثه در جنت آباد مرکزی؛ بالاتر از بزرگراه همت به سامانه ۱۲۵ اعلام که بلافاصله ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی در حال ساخت بود که تعدادی از کارگران در این ساختمان مشغول کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بدلایل نامشخص بخشی از سقف های طبقه اول تخریب شده و ۴ کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: ۳ نفر از کارگران قبل از رسیدن آتش نشانان توانسته بودند خود را از زیر آوار خارج کرده و در گوشه ای از ملک حضور داشتند؛  زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند یکی از کارگران تا کمر در زیر آوار مانده بود.  

وی یادآوار شد: آتش نشانان به سرعت اقدام به آواربرداری و تخلیه آوار کردند و موفق شدند با احتیاط کامل این کارگر را که دچار صدماتی از ناحیه پا شده بود از زیر آوار خارج کنند.

ملکی علت این حادثه را فرسودگی ساختمان و بی احتیاطی کارگران به هنگام تخریب این ساختمان قدیمی اعلام کرد و از مالکان خواست به هنگام تخریب ساختمان از پیمانکاران و کارگران با تجربه استفاده کنند.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بزرگراه سازمان آتش نشانی ساختمان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد