Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با ابراز نگرانی از اوج گرفتن بیماری کرونا در دو هفته آینده گفت: مشاغل پرخطر همچنان باید تعطیل بوده و از فعالیت آن‌ها تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان اینکه در حال حاضر سه بیمارستان شهید بهشتی، فرقانی و کامکار در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند، اظهار داشت: بیماران غیرکرونایی دیگری نیز در سطح استان هستند که در قبال آن‌ها مسئولیت داشته و نیاز به مراقبت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر رعایت تمامی مسائل بهداشتی و پروتکل‌های لازم در زمینه خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در بخشی از بیمارستان شهید بهشتی قم گفت: علاوه بر دیگر بیمارستان‌های استان، به‌منظور خدمات‌رسانی به بیماران غیرکرونایی بخشی از بیمارستان شهید بهشتی را به این بیماران اختصاص داده‌ایم.

وی در ادامه با تأکید بر توانمندسازی مردم و لزوم ورود ارگان‌های مختلف در این زمینه برای مقابله با ویروس کرونا ابراز کرد: این ویروس آینده غیرقابل‌پیش‌بینی داشته و زمان اتمام آن نامعلوم است درنتیجه باید به سمت تغییر سبک زندگی و توانمندسازی شهروندان متناسب با رعایت مسائل بهداشتی حرکت کنیم.

قدیر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در سطح کشور و به‌ویژه استان قم را مورد تأکید قرار داد و گفت: نباید مردم به حال خود رهاشده و باید رفع محدودیت اصناف و فعالیت ادارات به‌صورت پلکانی باشد.

توصیه های بهداشتی جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شالیزارهاامام جمعه همدان: برای مبارزه با بیماری کرونا نیازمند فرهنگ سازی مستمر هستیمامام‌جمعه رشت: تلاش ایثارگرانه کادر درمان و گروه‌های جهادی بیماری کرونا را کنترل کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه نگران بازگشایی اصناف پر ریسک و پرخطر هستیم، تأکید کرد: در این اماکن میزان تماس‌ها بالا بوده و نباید در این ایام فعالیت داشته باشند، همچنین باید به مردم کمک کنیم که به‌تدریج فاصله‌گذاری را رعایت کنند.

وی با ابراز نگرانی از اوج گرفتن این بیماری در دو هفته آینده خاطرنشان کرد: مشاغل پرخطر همچنان باید تعطیل بوده و از فعالیت آن‌ها تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود.

قدیر با بیان اینکه مرکز بهداشت قم با 80 تیم زبده و کارشناس فعالانه در حال خدمت‌رسانی به همشهریان هستند، افزود: از همشهریان عزیز تقاضامندیم که برای مشکلات حاد تنفسی و یا بررسی ویروس کرونا به دو بیمارستان فرقانی و کامکار مراجعه کنند.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قم بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد