Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه محرز شده که دستگاهی امدادرسانی در حادثه فرونشست زمین در میدان کشاورز کوتاهی نکرده است گفت:اگر به نتیجه برسیم که شخص یا اشخاصی خطا داشته‌اند برخورد شده و نتیجه را به مردم گزارش می‌دهیم. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

روح‌الله مسلم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به وقوع حادثه فرونشست زمین در میدان کشاورز اظهار داشت: از همان لحظات ابتدایی دستگاه قضایی اقدامات را آغاز کرد و در حال بررسی جامع این حادثه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل و مسئولان شهرداری از همان ابتدای حادثه در محل حاضر شدند، افزود: آنچه مشخص‌شده این بوده که نهادهایی که وظایفی بر عهده دارند از همان لحظات اولیه سر صحنه حاضر بوده‌اند و آتش‌نشانی هم با توجه به شرایط فیزیکی حادثه و حجم بارش‌ها به‌خوبی عمل کرده است.

معاون دادستان قم خاطرنشان کرد: آنچه با تحقیقات به‌دست‌آمده این بوده که کوتاهی و قصوری در خدمت‌رسانی به آسیب‌دیده‌ها انجام‌نشده و این موضوع محرز شده است ولی متأسفانه در این حادثه سه نفر از همشهریان را از دست داده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه پرونده قضایی در این زمینه تشکیل‌شده است، یادآور شد: کارشناسان قضایی در حال بررسی هستند و اگر به نتیجه برسیم که شخص یا اشخاصی خطا داشته‌اند برخورد شده و نتیجه را به مردم گزارش می‌دهیم.

مسلم خانی با اشاره به وقوع چندین‌باره این‌گونه حوادث در این منطقه تصریح کرد: قبلاً نیز دراین‌باره پیگیری‌هایی داشته و به مسئولان تذکر هم داده‌ایم ولی آنچه مهم بوده این است که باید در طول مسیر مترو لوله‌های آب و فاضلاب به علت پوسیدگی تعویض شوند تا با بارندگی‌ها در همان لحظات اولیه دچار حادثه نشوند.

 

انتهای پیام/450/ی

R7854/P/S6,62/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد