Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:51:06 GMT

بازی و سرگرمی؛ احتمالا پروژه ساخت GTA 6 آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۹۷۲

سایت کوتاکو خبر از آغاز این پروژه داده است.

طرفداری - بر اساس خبرهای جدیدی که سایت کوتاکو از راک استار داده است، بازی بعدیِ این شرکت بی شک Grand Theft Auto است. به گزارش DualShockers، این بازی در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود است و به این زودی ها نباید منتظر انتشارش باشیم. همان طور که می دانید شرکت راک استار برای ساخت بازی ها به کارکنان خود بیش از حد فشار می آورد که به این کار به اصطلاح Crunch می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان زیادی بودند که به همین دلیل از این کمپانی جدا شده اند. راک استار در نظر دارد این مشکل را برطرف کند و برای ساخت نسخه جدید GTA V به کارکنان خود فشار نیاورد. راک استار قصد دارد این بازی را در ابتدا بسیار گسترده نسازد و حد متوسط را رعایت کند. بعد از عرضه بازی، به مرور زمان و با عرضه آپدیت جزئیات بیشتری را به بازی اضافه کند و بازی جدید خود را نیز مانند دیگر بازی های این کمپانی بسیار گسترده و با جزئیات دقیق ارائه کند. به توجه به این سیاست جدیدی که راک استار در پیش گرفته است، نباید 5 سال منتظر باشیم تا این بازی ساخته شود. نگرانی بسیاری از طرفداران این بازی در مورد عرضه این بازی بر روی کنسول های نسل فعلی است. آن ها معتقدند دیگر خبری از انتشار بازی جدید از شرکت راک استار بر روی کنسول های نسل فعلی نخواهیم بود و GTA 6 نیز برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راک استار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد

حمید حسینی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پد فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به همشهریان است.

او افزود: ساخت این پد فرود بالگرد با اعتباری حدود یک میلیارد ریال و به همت شورا‌های اسلامی شهری و روستایی، شهرداری و مساعدت خیران سلامت شهر "بار" میسر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت