Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات این استان و پشتیبانی عملیاتی انتظامی یک باند شرارت، ناامنی و قاچاق سازمان یافته و مسلحانه موادمخدر شناسایی و متلاشی شد.

او  اظهار داشت: تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان روزگذشته منجر به دستگیری اعضای این باند که در هر سال بیش از یکصد تن موادمخدر از مرز وارد و توزیع می‌کردند، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای این باند درگیری‌های متعددی با نیرو‌های امنیتی و انتظامی داشته و در سال گذشته یکی از ماموران را به شهادت رسانده بودند.

مدیر کل اطلاعات استان تصریح کرد: در این عملیات سرکردگان و تمامی اعضای این باند به استعداد ۱۲ نفر دستگیر و هفت دستگاه خودرو، سه دستگاه موتورسیکلت، مقادیری سلاح و مهمات جنگی، بی سیم، دوربین دید در شب، تلفن‌های ماهواره‌ای و مقادیری موادمخدر از این باند کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه سایر نیرو‌های امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای تامین امنیت مردم و حفظ دستاورد‌های نظام بطور شبانه روز مقتدرانه در تلاش بوده و با مخلان امنیت و قاچاقچیان و سوداگران مرگ و اشرار مسلح بشدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان سربازان گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل