Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله آنلاین موبنا – تینک درایور نام یک اسکنر آنبورد برای خودرو است که در ابعاد 0.91 در 2.16 در 1.89 اینچ طراحی و با استفاده از بلوتوث به تلفن هوشمند کاربر متصل می شود. این محصول از پروتکل OBD2 پشتیبانی می کند و با هر مدل خودروی تولید شده پس از سال 1996 قابلیت استفاده دارد.

 

 

تنها کاری که لازم است تا کاربر انجام دهد؛ ابتدا اتصال این قطعه به پورت او بی دی خودروی خود و پس از آن اتصال تینک درایور به تلفن هوشمند اندرویدی و یا ایفون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتصال با فشردن یک دکمه در اپلیکیشن اختصاصی روی تلفن هوشمند، عملیات عیب یابی خودرو آغاز می شود.

در پایان عیب یابی یک گزارش کامل به تفکیک در اپ اختصاصی ارائه می شود. تینک درایور همچنین دارای ویژگی تست صفر تا صد کیلومتر است که در نوع خود بسیار جالب به نظر می رسد.

این محصول برابر ارائه در ژوئن 2020 برچسب قیمت 46 دلاری خواهد داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/0032H6

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک ترفند ساده و خلاقانه برای وصل کردن شلنگ و لوله PVC به لوله آب (فیلم) فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • آموزش: چند نکته برای افزایش سرعت اینترنت
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • مهم ترین تفاوت های پیچ خشکه و معمولی
  • آیا گوشی‌های هوشمند سلامت جسمی شما را به خطر می‌اندازد؟
  • ۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی