Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، با توجه به انتصاب سید عباس سجادی، رییس سابق فرهنگسرای نیاوران به عنوان معاون شهرداری منطقه یک تهران در اواخر سال 1398، عبادرضا اسلامی کولایی به عنوان رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازدید سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، حمید قبادی مشاور اجرایی، سید امین مویدی مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری و مهدی افضلی مدیر عامل   بنیاد رودکی در عصر چهارشنبه 27 فروردین از فرهنگسرای نیاوران، عبادرضا اسلامی کولایی به عنوان رییس فرهنگسرای نیاوران معرفی شد.

سید مجتبی حسینی در حکمی برای عبادرضا اسلامی کولایی نوشته است: نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده کاری جناب عالی و به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب و رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب می شوید.

ضروری است با سرلوحه قرار دادن قانون و مقررات و برنامه راهبردی معاونت امور هنری و به کارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.

امید است با اتکال به ایزد متعال در انجام وظایف محوله و نیل به اهداف و سیاستهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کوشا و موفق باشید.

 

عبادرضا اسلامی پیش‌تر عضو شورا و معاون موسسه آموزشی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر را بر عهده داشته است. معاونت اداری، مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیریت کل پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، قائم مقام و معاونت موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران و معاونت گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از دیگر سوابق اسلامی است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات سید عباس سجادی قدردانی کرد.

 

 


* آثار جدید علی ذاکری در یک نمایشگاه آنلاین

 نمایشگاه آنلاین مجموعه آثار علی ذاکری با عنوان «در دشت‌های کودکی» توسط گالری سرادی‌پور برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح این نمایشگاه به صورت مجازی ساعت ۱۰ شب جمعه ۲۹ فروردین‌ماه به‌صورت زنده در صفحه‌ اینستاگرام گالری سرادی‌پور به نشانی @saradipour.art با حضور علی ذاکری و داریوش حسینی برگزار می‌شود.

ذاکری در بخشی از بیانیه این نمایشگاه نوشته است: کار در دل طبیعت تجربه‌ای عمیق از لحظه‌های سکوت است. سکوت عظیم؛ هیچ بزرگ؛ تهی از جهانی که بودن آدمی را به چالش می‌کشد! تجربه‌ای از آوارگی‌ست؛ عجز از چیزی که یا نمی‌یابی و یا در انتخابش مرددی؛ یا تجربه لذت تماشایی که حجم زیبایی روبرویت را نمی‌توانی تاب بیاوری؛ و تو بی‌آنکه خود بدانی از جایگاه ناظر بدل به منظر می‌شوی؛ به تکه‌ای از طبیعت. اصلاً می‌شوی خود طبیعت و آنگاه آرامش تو را فرامی‌گیرد...

۱۰ درصد از فروش آثار این نمایشگاه به حمایت از هنرمندان نقاش متأثر از شرایط و محدودیت‌های پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کووید-19 اختصاص خواهد یافت.

آثار این مجموعه علاوه بر اینستاگرام گالری روی پلتفرم‌های Artsy.net و Artnet.com تا ۳۰ خردادماه قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ فرهنگسرای نیاوران استان هرمزگان مجتبی حسینی علی ذاکری رییس فرهنگسرای نیاوران فرهنگ و ارشاد اسلامی امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند