Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: حدود ۱۰۰ نفر از کادر درمانی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که بیماران مبتلا به کرونا را در خراسان رضوی پذیرش می‌کنند تا کنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
به گزارش خرداد ،رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه تا کنون ابتلای به کرونا در هیچ یک از این افراد منجر به فوت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمد حسین بحرینی افزود: تلاش خستگی‌ناپذیر تمامی مدافعان سلامت در خراسان رضوی اعم از پزشک، پرستار و سایر کادر درمانی و پشتیبانی در ۵۵ روز شرایط کرونایی ستودنی و قابل تحسین است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر عده‌ای از کادر درمانی مبتلا به کرونا در خراسان رضوی بهبود یافته، عده ای در بیمارستان بستری بوده و برخی دیگر نیز در منازل خود تحت درمان هستند.رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جا دارد نام و یاد تمامی مدافعان سلامت و عزیزانی که در این راه مقدس جان خود را در مناطق مختلف کشورمان تقدیم کرده‌اند گرامی بداریم.بحرینی افزود: مدیریت خوبی در راستای مقابله با کووید ۱۹ در استان شکل گرفت و در همین جا از حمایت‌های نماینده ولی فقیه، استاندار، بسیج جامعه پزشکی، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، آستان قدس رضوی، شهرداری، شورای اسلامی شهر، فرمانداران و سایر مجموعه‌ها قدردانی می شود.وی پیاده‌سازی نظام ارجاع الکترونیک و سطح‌بندی مراجعه‌کنندگان مشکوک به کرونا، راه اندازی مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت برای تشخیص و پیگیری بیماران مشکوک به کرونا به صورت سرپایی، اختصاص بیمارستان مستقل ویژه بیماران کرونایی و مشارکت بخش خصوصی به عنوان معین و کمک‌رسان به دانشگاه در امر درمان بیماران غیر کرونایی را از اقدامات شاخص دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای مقابله با کرونا برشمرد.
او ادامه داد: به دنبال اقدامات انجام شده و با وجود مراجعان بالای مشکوک به کرونا هیچ گونه ازدحامی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد نشد.
کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.
وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز چهار هزار و ۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.
افزون بر ۷۵ درصد از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه این جمعیت توسط دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شوند.
برچسب ها: مشهد ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: مشهد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت

محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل_چ (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس