Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:09:22 GMT

بوسکتس: شروع مجدد لالیگا بسیار بعید است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۴۴۳۵

بوسکتس: شروع مجدد لالیگا بسیار بعید است

هافبک ارزشمند بارسلونا از سرگیری فوتبال در ماه های آینده را اتفاقی غیرمحتمل می بیند.

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک ماه است که لالیگا مثل دیگر لیگ های معتبر اروپایی تعطیل شده است. شیوع کرونا مانعی در راه ادامه فوتبال شده و هنوز به طور دقیق مشخص نیست که بازی ها چه زمانی از سرگرفته خواهند شد.

فوتبالیست ها برای اینکه از فرم بدنی خود دور نشوند، این روزها طبق دستورالعمل باشگاه در خانه تمرینات اختصاصی را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سرخیو بوسکتس ستاره بارسلونا در مصاحبه با وبسایت باشگاه و در مورد شرایط فعلی خود گفت:« خوشبختانه در منزلم یک زمین فوتبال کوچک دارم و می توانم به کار با توپ روی چمن بپردازم. منتظر بهتر شدن شرایط و بازگشت به فوتبال هستیم ولی با این وضعیت بعید می دانم بتوان لالیگا را ادامه داد. شروع فوتبال یعنی از سرگیری پروازها و تمرین و بازی با حضور بازیکنان؛ در حالی که حفظ فاصله غیرممکن خواهد بود.»

 

بوسکتس ادامه داد:« اینکه می گویند تمرکز خودتان را تا شروع بازی ها حفظ کنید هم اغراق آمیز و غیرممکن است. خوشحالم که دوره پیک بیماری در اسپانیا گذشته و حالا در یک سرازیری قرار داریم ولی تا عادی شدن اوضاع، راه درازی باقیمانده و دشوار بتوان تصور کرد که فوتبال از سر گرفته شود. در هر صورت من هم مثل همه منتظر اخبار خوش هستم.

این روزها در کنار همسر و فرزندانم هستم و پس از مدت ها دوری به دلیل مسافرت های زیاد، فرصت خوبی فراهم شده تا لذت بودن و زندگی در کنار خانواده را تجربه کنم.»

 

 

 

سرخیو بوسکتس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو بوسکتس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

دانلود (42.7MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا