Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:15:34 GMT

بورس‌های داخل کشور برای سرمایه گذاری امن تر است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۴۴۷۱

بورس‌های داخل کشور برای سرمایه گذاری امن تر است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوم علی قهرمان طالع پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از کاربران فضای مجازی تقاضا دارم اسیر کلاهبرداری‌ها و وعدهای وبگاه‌هایی که با نام شرکت‌های خارجی فعالیت می‌کنند نشوند و مراقب سرمایه و پول خودشان باشند چرا که این وبگاه ها با تبلیغات در خصوص بورس‌های خارجی، جذب سرمایه کرده و با وعده رؤیای یک‌شبه پول‌دار شدن جوانان ما را فریب داده و به فعالیت‌های هرمی خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاربران فضای مجازی باید به عدم ارائه تضمین و مستندات در خصوص پروژه‌های در دست اجرا، عدم فعالیت تجاری، عدم وجود طرح منطقی برای سرمایه‌گذاری، ادعای پرداخت سودهای کلان و غیرمتعارف، جذب اعضا به‌صورت هرمی و پرداخت پاداش مبتنی بر کسب تعادل  توجه خاصی داشته باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل تصریح کرد: هم‌وطنان و مخصوصاً جوانان توجه داشته باشند که شرکت‌های مذکور با وعده برگشت سرمایه با بازدهی بالا (اصطلاحاً هایپ) آنان را فریب داده و از این طریق میلیون‌ها دلار ارز از کشور خارج می‌کنند.

سرهنگ قهرمان طالع ابراز داشت: با توجه به اینکه ترفند پانزی یک عملیات سرمایه‌گذاری کلاهبردارانه است که در آن کلاهبرداران سود اعضا را از همان پول سرمایه‌گذارهای جدید و بعدی پرداخت می‌کنند و عملاً هیچ عملیات اقتصادی توسط شخص یا سازمانی اجرا نمی‌شود، توصیه می‌شود هم‌وطنان در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری می‌توانند در بورس‌های داخل کشور فعالیت کنند.

کد خبر 4902051

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فتا بورس امنیت سایبری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور