Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری واع، رئیس فراکسیون پارلمانی فتح عراق از تشکیل تیمی مشورتی که تشکل‌های سیاسی را نمایندگی می‌کند، به منظور کمک رسانی و ارائه مشورت به نخست وزیر جدید این کشور در زمینه بررسی اسامی وزرای کابینه خبر داد.

محمد الغبان در گفتگو با خبرگزاری واع گفت: تشکل‌های سیاسی بر تشکیل تیمی مشورتی به منظور تسریع در کسب توافق بر اسامی وزرا و بررسی بیوگرافی آن‌ها به توافق رسیدند تا یک جلسه فوق العاده برگزار شده و اطمینان بخشی به افراد و اسامی مورد نظر مورد تضمین قرار گیرد و آنچه که در خصوص محمد توفیق علاوی رخ داد، تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: کابینه الکاظمی تیمی متشکل از نیرو‌های مستقل و سیاستمدارانی خواهد بود که دارای دیدگاه و نظریه در اداره کشور هستند و معیار‌های پاکی وشایستگی در انتخاب آن‌ها لحاظ خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد تشکل‌های سیاسی به دنبال آن هستند که به دلیل رعایت اوضاع کنونی و نیز بخاطر دشواری‌هایی که برگزاری جلسات بعد از این زمان دارد، تا پیش از ماه مبارک رمضان به دولت الکاظمی رأی اعتماد دهند.

رئیس فراکسیون پارلمانی فتح عراق همچنین در خصوص خروج نیرو‌های خارجی از کشور نیز گفت: تشکل‌های شیعی با نخست وزیر جدید توافق کردند تا وی به اخراج نیرو‌های خارجی طبق جدول زمان بندی مشخص پایبند باشد. الکاظمی نیز در این نشست بر اجرای تصمیم پارلمان متعهد شد.

وی همچنین با اشاره به ماجرای ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: [سردار]سلیمانی به شکل مخفیانه به عراق نیامده بود که آمریکا بخواهد عراقی‌ها را برای هدف قرار دادن او بسیج کند، بلکه او به شکل رسمی و در چارچوب‌های مرسوم به کشور سفر کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراکسیون فتح ترور سردار سلیمانی نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها