Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:32:22 GMT

مهلت دریافت گواهی سلامت اصناف تا پنجم اردیبهشت تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۴۸۳۵

مهلت دریافت گواهی سلامت اصناف تا پنجم اردیبهشت تمدید شد

دکترمحمد ابراهیم شکیبا عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گواهی سلامت برای مشاغل را ضروری دانست و گفت: واحدهای صنفی برای اخذ گواهی سلامت پیش از این تا ۲۹ فروردین ماه فرصت داشتند که این زمان تا پنجم اردیبهشت ماه تمدید شده است.
وی تاکید کرد: در صورتی که این گواهی را دریافت نکنند محل کسب و واحدهای تولیدی آنها پلمب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز بهداشت کرمانشاه افزود: در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تمام واحدهای صنفی و صنعتی باید در سامانه دریافت گواهی سلامت وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir نام نویسی کنند.
شکیبا با اشاره به فعالیت برخی از مشاغل کم خطر از ابتدای هفته گفت: این واحدها به منظور انجام فعالیت باید گواهی سلامت خود را از پایگاه وزارت بهداشت دریافت کنند در غیر این صورت مجاز به فعالیت نیستند.
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: برخی از مشاغل سطح استان همچون مجتمع های تجاری مسقف، آرایشگاه ها، استخرها و مراکز بازی و سرگرمی همچنان مجاز به فعالیت نیستند و برای شروع فعالیت فعالیت باید منتظره صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.
شکیبا عنوان کرد: حتی واحدهایی که مجاز به فعالیت نیستند نیز باید گواهی سلامت خود را از پایگاه وزارت بهداشت دریافت کنند.
سخنگوی ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با انجام بیماریابی فعال در سطح استان گفت: پیش از این تنها آزمایش کرونا از افراد بستری شده در بیمارستان گرفته می شد اما براساس مجوزهای اخذ شده از وزارت بهداشت این آزمایش در کرمانشاه از بیماران سرپایی و افراد دارای علائم خفیف نیز گرفته می شود.
شکیبا افزود: افرادی که تست بیماری کرونا آنان منفی باشد اما براساس عکس های گرفته شده از ریه، بیمار تشخیص داده شوند نیز با توجه به احتمال خطا در آزمایش ها تحت مراقبت‌های ویژه قرار می گیرند.
وی عنوان کرد: متاسفانه این روزها شاهد ازدحام مردم در سطح شهر و افزایش ترددها هستیم که این موضوع برای ما بسیار نگران کننده است.
وی افزود: در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا مردم کرمانشاه به خوبی نکات ایمنی برای مقابله با این بیماری را رعایت می کردند اما اکنون می بینیم که هیچ توجهی به آن ندارد و مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: براساس برآوردهای انجام شده به زودی پیک دوم بیماری کرونا کرمانشاه را در بر خواهد گرفت که این موضوع می‌تواند به یک بحران جدی برای ما تبدیل شود.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۸۶۹ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۲۸ فروردین) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی فوت وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزارت بهداشت بیماری کرونا گواهی سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی

پاکستان مهلت اعتبار کارت ویژه مهاجرین افغانستانی (POR) را تا دهم ماه تیر تمدید کرد.

پناهجویان با تمدید مهلت این کارت می‌توانند به آموزش، خدمات بانکی و مرااقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این درحالی است که دولت اسلام‌آباد مرحله دوم اخراج مهاجرین را از دو هفته قبل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا