Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۹۹) را در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان عسلویه

فرمانده انتظامی عسلویه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و دستگیری ۶ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پیمان فتاحی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با محوریت پلیس مواد مخدر در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر موفق شدند ۶ نفر از معتادان متجاهر و توزیع کنندگان و خرده فروشان را دستگیر کنند.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش، تریاک، شیره و تفاله تریاک نیز کشف شد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه در پایان با اشاره به رضایت مندی مردم از اجرای طرح‌های پاکسازی، از تدوام این گونه طرح‌ها در سطح شهرستان عسلویه خبر داد.

کشف ۱۵ کیلو گرم حشیش در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان جم از کشف ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

سرهنگ  سید علی مهدیان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مبنی بر اینکه فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد قصد انتقال مقادیری حشیش از استان‌های همجوار به وسیله یک دستگاه خودرو ۴۰۵ به استان بوشهر را دارد.

او افزود: بلافاصله موضوع با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان بررسی و خودرو مذکور در هنگام ورود به استان بوشهر ودر ایست وبازرسی ورودی شهرستان جم شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم ادامه داد: در بازرسی از خودرو ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ مهدیان گفت: در این خصوص خودرو توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مرحل قانونی در اختیار مرجه قضائی قرار گرفت.

کشف قتل و دستگیری عاملان آن در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره قتل و دستگیری عاملان آن درشهرستان دشتستان خبرداد.

سردار خلیل واعظی گفت: در اسفند پارسال و در پی اعلام قتل فرد جوانی تبعه افغانستان واقع در روستای "بنداروز" بلا فاصله کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او افزود: در برسی صحنه وقوع جرم مشخص شد که جوان ۲۸ ساله تبعه افغانستان در منزلش با ضربات چاقو به قتل رسیده که در این راستا با هماهنگی مقام قضائی تلاش جهت شناسائی و دستگیری عامل یا عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: با تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی و تجزیه و تحلیل اطلاعات پرونده، در نهایت سه متهم درارتباط با موضوع قتل شناسائی و دستگیر شدند.

سردار واعظی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته ماموران هرسه متهم به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کردند عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات در اختیارمراجع قضائی قرار گرفتند.

کلاه‌برداری با ترفند تبلیغ آگهی‌های جعلی وام قرض‌الحسنه

رئیس پلیس فتا استان بوشهر در خصوص کلاه‌برداری با ترفند تبلیغ آگهی‌های جعلی وام قرض‌الحسنه کم‌بهره هشدار داد.

سرهنگ مهدی قاسمی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در ایام کرونا شاهد انتشار تبلیغات مختلف در خصوص کمک به افراد واجد شرایط می‌باشیم که برخی از این تبلیغات، جعلی و باهدف کلاهبرداری تنظیم و منتشرشده است.

او ادامه داد: برخی از افراد سودجو با انتشار آگهی‌های جعلی و با عناوینی همچون واگذاری وام بدون بهره و یا تسهیلات بانکی با سود کم به دنبال سوءاستفاده از هم‌وطنان عزیز می‌باشند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر ادامه داد: در ادامه از قربانیان درخواست می‌شود مبالغی را تحت عناوین مختلف جهت حق‌الزحمه، بیعانه و ... واریز که مجرمین پس از دریافت این مبلغ، دیگر پاسخگوی تماس‌های فرد قربانی نمی‌باشند.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: با تحقیقات تکمیلی پلیس فتا، تعدادی از این نمونه آگهی‌ها که با سوءاستفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آن‌ها، اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند شناسایی و اقدامات قانونی و قضایی در حال پیگیری می‌باشد.

او در توصیه به کاربران تأکید کرد: جهت دریافت هرگونه تسهیلات از مسیر قانونی واصلی آن، یعنی مراجعه به بانک و تشکیل پرونده بر اساس شرایط اعلامی بانک‌ها و مؤسسات مالی معتبر اقدام کنند و از خریدوفروش تسهیلات در فضای مجازی خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر با تأکید بر فعالیت پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی گفت: به علت گستردگی حوزه‌های مختلف فضای مجازی، همکاری، تعامل و همراهی هم‌وطنان گرامی الزامی است.

سرهنگ قاسمی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به همکاران ما اطلاع دهند تا پلیس فتا بتواند با همکاری مردم عزیز در تحقق هرچه بیشتر امنیت در فضای سایبر موفق باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی فرمانده انتظامی تشکیل پرونده استان بوشهر عاملان آن اجرای طرح مواد مخدر پلیس فتا آگهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت