Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی یادآور شد که ارتش در مقابله با کرونا در کنار دیگر نیروهای مسلح گره‌گشای مشکلات بوده است . ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت 29 فروردین، سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد که ارتش در مقابله با کرونا در کنار دیگر نیروهای مسلح گره‌گشای مشکلات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار سیاری اعلام کرد: طرح جایگزین ارتش به‌جای رژه 29 فروردین/ فعالیت ضدعفونی شهرها را افزایش می‌دهیمگزارش: چرا «29 فروردین» روز ارتش نام‌گذاری شد؟

متن کامل پیام لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین که مزین به نام پرافتخار ارتش و گرامیداشت آن است،  یادآور تجلیل از دلاورمردان  رشید و جان برکف  و مجاهدت‌های حماسی آنان در  سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارتش جمهوری اسلامی به  انقلاب بزرگ اسلامی  و ملتی تمدن‌ساز  تعلق دارد و خود همواره در خدمت اهداف مردم و  انقلاب آرمانی آنان قرار داشته است‌. پیروزی‌های درخشان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در سنگرهای متعدد رزمی و عرصه‌های متنوع دفاعی از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات‌بخش امنیت و اقتدار در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور است.

ارتش جمهوری اسلامی از  مظاهر و عناصر قدرت ملی است که با  تکیه بر رزمندگان و فرماندهان مؤمن و متدین و تقدیم ده‌ها هزار شهید در دوران دفاع مقدس، کارنامه‌ای ستودنی و به یاد ماندنی در پیش چشم ملت و آیندگان دارد.

ارتشیان غیور و دلاور و مجموعه نیروهای مسلح کشور با تجلی عزت، پایمردی، صلابت و اراده استوار خویش همواره دسیسه‌های دشمنان و توطئههای بداندیشان ملت را با شکست و ناکامی مواجه کرده‌اند و بی‌شک عزت و اقتدار امروز  ایران اسلامی، مرهون مقاومت و ایثار  این  فرزندان برومند است.

دلیرمردان ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل تهاجم دشمن، با دانش، تجربه و فداکاری، سینه سپر کردند  و در زمان صلح با کارآمدی و آمادگی کامل، مایه‌ اطمینان و آرامش خاطر ملت شدند. امدادرسانیهای ارتش و دیگر نیروهای مسلح به مردم در جریان حوادث طبیعی و اخیرا در مقابله با  شیوع کرونا، حیاتی اثربخش و گره‌گشای بسیاری از مشکلات بوده است، چرا که این نیروهای مؤمن و فداکار با  اعتقاد قلبی و با همه‌ وجود و امکاناتِ خود به کمک مردم می‌شتابند.

اینجانب با تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این غیورمردان، روز ارتش جمهوری اسلامی را به جمیع ارتشیان شجاع و با ایمان تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون‌شان را در تداوم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امنیت و تمامیت ارضی کشور با پیروی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و هم‌افزایی با دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور از خداوند متعال  خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران علی اردشیر لاریجانی نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایندگان مجلس مجلس اخبار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایندگان مجلس مجلس ارتش جمهوری اسلامی مشکلات بوده دیگر نیروهای نیروهای مسلح گره گشای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود