Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا کرد عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیمارستان آموزشی ودرمانی امام علی آمل درکنار سه بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خصوصی شهرستان از اواسط اسفند بیش از ٦٠ تخت خود را در قالب بخشهای آی سی یو و دو بخش عادی، برای ارائه خدمات درمانی به بیماران به کرونا اختصاص داده بود.

وی اضافه کرد، خوشبختانه و به دنبال کاهش موارد جدید بیماری کرونا، با هماهنگی رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل، پذیرش بیماران کرونایی غیرکرونایی از امروز در بخش‌های زنان و زایمان، اتاق عمل، داخلی، عفونی، دیالیز، اطفال و نوزادان، قلب بزرگسالان و فوق قلب اطفال، پزشک عمومی در اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی، آزمایشگاهی، و بخشهای ویژه از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد، که با این وجود چند تخت اورژانسی در بیرون از فضای ساختمان اصلی این بیمارستان برای ارائه خدمات به مادران باردار و کودکان مشکوک به کرونا، اختصاص یافته است.

نخستین بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی آمل در یکم اسفندماه پذیرش شد وپس از آن وبه دنبال شیوع گسترده آن در سطح مازندران، بیمارستان‌های امام رضا (ع)، ۱۷ شهریور، امام علی (ع) و بیمارستان تخصصی شمال آمل اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کردند.

شبکه بهداشت ودرمان آمل از ارائه هرگونه آمار مربوط به تعداد بستری وترخیص بیماران کرونایی به علت آنچه که مسئولان وزارت بهداشت در دادن آمار اعلام کرده بودند، همچنان خودداری می‌کنند.

بیمارستان امام علی (ع) آمل با بیش از ۱۴۰ تخت فعال و دارا بودن بخش‌های داخلی، اطفال، نوزادان، زایشگاه، سی سی یو، آی سی یو، ان ای سی یو، زنان، اورژانس، آزمایشگاه، درمانگاه و رادیولوژی به عنوان یکی از بیمارستان‌های مهم زنان وزایمان در شهرستان‌های مرکزی و غرب مازندران محسوب می‌شود.

براساس آمارسالانه حدود ۵ تا ۶ هزار عمل زایمان دراین بیمارستان انجام می‌شود.

کد خبر 4902286

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان ویروس کرونا آمل ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید بیماران کرونایی امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری