Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌محمد هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: هشت درصد ماموریت‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور پارسال در استان اصفهان انجام شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۱۳.۲۶ درصد افزایش داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: در این مدت به ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر از افرادی که از حوادث مختلف آسیب دیدند، امدادرسانی شد که حوادث ترافیکی با یک هزار و ۴۸۶ مورد همچنان در صدر حوادث رخداد‌های استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: پس از آن حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان ۹۴۳ حادثه شهری،۸۶۶ مورد خدمات حضوری و ۲۴۷حادثه صنعتی و کارگاهی، ۹۷ حادثه کوهستان، ۶۸ حادثه برف و کولاک، ۶۱ حادثه سیل و آبگرفتگی و ۳۱ حادثه ساحلی و دریایی بوده که توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

هاشمی با تاکید بر نجات بیش از سه هزار و ۳۴۴ هزار نفر مصدوم و افراد حادثه دیده ناشی از حوادث در این مدت، تصریح کرد: بیش از سه هزار و ۵۷۰ هزار نفر از آسیب‌دیدگان به صورت اضطراری اسکان داده شده و ۲ هزار و ۷۲۱ مصدوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه و سرپایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سال گذشته ۲۲۳ عملیات رها سازی به وسیله تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفت و ۱۳ هزار و ۲۸۷ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب چهار هزار و ۵۲۰ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات یادشده مشارکت و همکاری داشتند.

بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر، عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان امدادرسانی حوادث ترافیکی جمعیت هلال احمر استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی

​رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به متأثر بودن ۲۱ استان در سیل و آبگرفتی از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۲۶۰۰ نفر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۳۰، استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۱۰۶ مورد عملیات امداد و نجات به دو هزار و ۶۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۲۰۴نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۱۴۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۵۰۴ کیلوگرم نایلون، ۶۲۰ تخته پتو، ۳۵۱تخته موکت و ۲۹۷ بسته غذایی، ۲۹۵ قوطی کنسروجات، ۱۰۰ قرص نان، ۱۴۰ ست شستشو، ۴۹ ست بهداشتی، و ۲۳ دستگاه چادر امدادی، توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۶۹تیم عملیاتی متشکل ۶۰۹نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی