Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:21:57 GMT

برنامه‌های جهش تولید با تمام توان در ری باید اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۵۶۴۰

برنامه‌های جهش تولید با تمام توان در ری باید اجرا شود

فرماندار ویژه ری گفت: بهره برداری از ساختمان و فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروز آبادی پس از ۱۲ سال گام بلندی در جهت افزایش سرانه مراکز درمانی شهرستان ری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا بود که به خوبی در سطح شهرستان انجام شد.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر پنجشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید کهریزک اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق در مبادی ورودی شهرستان و همچنین در انبارهای دپوی کالا به همراه جلوگیری از واردات بی رویه باید در سال جاری در شهرستان ری انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و صاحبان صنایع به هیچ عنوان با شعار زدگی امکان ندارد. از همین جهت باید تمامی مسئولان اجرایی شهرستان ری با برنامه ریزی دقیق به کمک تولید کنندگان و صاحبان صنایع بیایند و برنامه‌های جهش تولید را با تمام توان اجرا کنند.

معاون استاندار تهران افزود: سال گذشته برای شهرستان ری مانند تمامی مناطق کشور سال سختی بود؛ اما حضور پرشور و هوشمندانه مردم در انتخابات و بسیج مردمی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسیاری از سختی های سال گذشته را به شیرینی تبدیل کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری، خاطرنشان کرد: وجود محل دپوی پسماندهای کلان شهر تهران در آراد کوه کهریزک، انتقال مردگان تهران به بهشت زهرا(س)، وجود فرودگاه امام(ره) و استقرار ری در مسیر تردد استان‌های جنوب کشور کار، مبارزه با ویروس کرونا را در این شهرستان از سایر نقاط کشور سخت تر کرده بود که با همکاری مسئولان و همیاری مردم اقدامات خوبی در راستای مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار مبتلایان، وضعیت شیوع ویروس در بخش کهریزک از بسیاری از نقاط مرکز شهرری پایین تر است و همچنین وضعیت کرونا در میان مددجویان آسایشگاه کهریزک نیز کاملا تحت کنترل است.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بهره برداری از ساختمان و فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروز آبادی پس از ۱۲ سال گام بلندی در جهت افزایش سرانه مراکز درمانی شهرستان ری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا بود که به خوبی در سطح شهرستان انجام شد.

توکلی کجائی بیان کرد: بخش کهریزک به دلیل قرار گیری در کنار مرقد امام خمینی(ره) و استقرار بسیاری از صنایع و انبارهای کشور، بخش استراتژیکی است و بخشدار جدید کهریزک باید با تمام توان و استفاده از امکانات موجود، در جهت رشد و توسعه این بخش گام بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهش تولید در سال 99 کروناویروس مبارزه با ویروس فرماندار ویژه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدکرم مرادی تصریح کرد: سطح زیرکشت امسال غلات این شهرستان شامل گندم و جو در مجموع ۳۷ هزار و ۵۷۶ هکتار بوده که به تفکیک سطحی افزون بر ۱۲ هزار و ۴۴۳ هکتار به گندم آبی، ۱۰ هزار و ۳۴۴ هکتار گندم دیم، ۹۹۱۴ هکتار جو آبی و ۴۸۷۵ هکتار به جو دیم اختصاص دارد.

او با بیان اینکه نخستین ریزش سن در مزارع غلات این شهرستان در اراضی کوهپایه‌ای روستا‌های شهید بهمنی در ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ مشاهده شد، افزود: در اسدآباد با توجه به وجود سه منطقه آب و هوایی شامل دشت، چهاردولی و کلیایی مبارزه با سن مادر غلات در شهرستان به مدت یک‌ماه کامل بوده که در این رابطه از دهم فروردین سال‌جاری مبارزه گسترده با سن مادر غلات آغاز شده و در حال حاضر آخرین روز‌های مبارزه در منطقه کلیایی در حال انجام است.

مرادی با بیان اینکه طی یک‌ماه گذشته براساس مشاهدات میدانی کارشناسان جهادکشاورزی حدود ۲۵ هزار و ۶۷۳ هکتار عملیات مبارزه با سن مادر غلات در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های مناسب امسال میزان همکاری گسترده مردم به نسبت سال‌های گذشته در بحث اجرای عملیات مبارزه با سن مادر غلات در سطح شهرستان چشمگیر و قابل قبول بود.

او گفت: عملیات مبارزه با سن مادر غلات در شهرستان اسدآباد توأم با مبارزه با علف‌های هرز بود که در این رابطه ۱۹ هزار و ۸۰۰ هکتار مبارزه با علف‌های هرز در سطح مزارع غلات این شهرستان انجام شد.

مرادی گفت: برای مبارزه با علف‌های هرز مزارع غلات سطح شهرستان اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک و فضای مجازی، نصب بنر و نیز حضور کارشناسان و تنظیم و کالیبراسیون سم‌پاش‌ها با دُز مناسب سموم از جمله اقداماتی بود که انجام شد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024