Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال ایتالیا از موضع بانوی پیر درباره سرنوشت لیگ در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا موضع باشگاه یوونتوس درباره یکی از سناریوی‌های مطرح شده در صورت احتمال به پایان نرسیدن سری A را ستود.

با توجه به شیوع کرونا در ایتالیا و آمار بالای مبتلایان و مرگ و میر در این کشور، بیش از یک ماه است که تمامی مسابقات ورزشی از جمله سری A به حالت تعلیق درآمده است و با اینکه زمزمه‌هایی درباره احتمال از سر گرفته شدن این مسابقات در پایان ماه می شنیده شده، برخی مقامات دولتی مخالفت خود را با رخ دادن این اتفاق اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل احتمال به پایان رسیدن فصل با توجه به مدت زمان محدودی که تا قبل از شروع فصل بعدی باقی می‌ماند، کمتر شده است. این موضوع سبب افزایش احتمال نیمه کاره ماندن لیگ و اعطای عنوان قهرمانی به صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها یعنی یوونتوس شده است.

موضع باشگاه یوونتوس اما ظاهراً متفاوت است و رئیس این باشگاه هم ماه گذشته به صورت تلویحی به این موضوع اشاره داشت. آندره آنیلی با پسندیدن (لایک) یک پست در توئیتر که در آن به لزوم تعیین نشدن قهرمان برای فصل نیمه‌تمام اشاره شده بود، موضع بانوی پیر در خصوص سرنوشت لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در صورت به پایان نرسیدن فصل را مشخص کرد و این اقدام او هرچند به صورت غیررسمی بود، اما مورد تمجید گراوینا قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به خبرنگاران گفت:

تنها جایی که می‌تواند برنده امسال اسکودتو را تعیین کند شورای فدرال است، اما ما موضع باشگاه یوونتوس را می‌ستاییم. به نظر من هم جام قهرمانی را باید در زمین بازی برد.

در حال حاضر و تا پیش از تعلیق مسابقات کالچو به دلیل شیوع کرونا، تیم فوتبال یوونتوس با کسب ۶۳ امتیاز از ۲۶ بازی صدرنشین است و تیم‌های لاتزیو با ۶۲ امتیاز و اینتر با ۵۴ امتیاز (با یک بازی کمتر) در رده‌های بعدی قرار دارند.

در موردی مشابه در بلژیک، مسئولان فوتبال این کشور تیم کلوب بروژ را به‌عنوان قهرمان ژوپیلر لیگ اعلام کردند. لیگ دسته اول فوتبال بلژیک به دلیل شیوع کرونا در این کشور نیمه تمام ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایتالیا یوونتوس ایتالیا سری آ یوونتوس فدراسیون فوتبال ایتالیا باشگاه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد