Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون سوارکاری از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی در روزهای بحران کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون سوارکاری، مسعود خلیلی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون در روزهای تعطیلی ورزش به دلیل کرونا اظهار داشت: فدراسیون به منظور استمرار در برنامه های آموزشی که در قالب اهداف استراتژیک در راستای توسعه قرار دارد، با توجه به وضعیت کرونا، اولین دوره آموزش مجازی را با عنوان کلینیک 1 مربیگری درجه 3 (تئوری) را بصورت رایگان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون سوارکاری بحران جهانی کرونا را عامل رکود مسابقات و رویدادها دانست و توضیح داد: متاسفانه شرایط موجود، عرصه ورزش را تحت تاثیر قرار داده که سوارکاری هم متاثر از این بحران، مسابقات را تعلیق کرده و در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا حرکت می کند اما با این حال فدراسیون فعالیت خود را بصورت جدی دنبال می کند و در اقدامی جدید با توجه به بهره گیری از فضای مجازی، اجرای برنامه های آموزشی را با شیوه غیرحضوری در دستور کار قرار داده ایم تا با این رویکرد اهداف آموزشی فدراسیون محقق شود.

خلیلی با بیان اینکه اولین دوره آموزش مجازی با محوریت کمیته آموزش فدراسیون در فضای اینستاگرام با استقبال خوب جامعه سوارکاری همراه شده، تصریح کرد: خوشحالم که جامعه سوارکاری با درک مشکلات کنونی، با  استفاده از فرصت فضای مجازی ارتباط خود را با فدراسیون حفظ کردند تا بتوانیم با این رویکرد به تحقق اهداف آموزشی خود امیدوار باشیم.

رییس فدراسیون سوارکاری تاکید کرد: برنامه آموزشی فدراسیون در دوران بحران کرونا بصورت آنلاین ادامه خواهد داشت چرا که با توجه به شرایط موجود نه تنها فدراسیون تعطیل نیست بلکه فصل جدیدی از فعالیت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و اولویت حفظ سلامتی ورزشکاران و حفاظت از اسب ها آغاز شده و مخاطبان ما همچنان از طریق صفحات رسمی و سایت فدراسیون که اعلام شده، ارتباط خود را با فدراسیون همچنان حفظ کنند تا بتوانیم برای دوران پساکرونا با قدرت تر رویدادهای این رشته را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس فدراسیون آموزش بحران فدراسیون فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟