Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:46:25 GMT

آمادگی فیورنتینا برای انتقال ستاره مورد علاقه یووه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۵۷۴۴

آمادگی فیورنتینا برای انتقال ستاره مورد علاقه یووه

یوونتوس و نیز اینتر می توانند خوشحال باشند که باشگاه فیورنتینا مشکلی برای واگذاری فدریکو کیه زا ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه‌زا با ارائه بازی‌های خوب در فیورنتینا نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله یوونتوس، اینتر، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد را به خود جلب کرده است؛ هرچند در این بین دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس و اینتر سخت در پی به خدمت گرفتن این مهاجم ایتالیایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد کیه‌زای 22 ساله با فلورانسی‌ها در پایان ماه ژوئن 2022 به پایان خواهد رسید، اما مدیران باشگاه فیورنتینا تمایل دارند قرارداد او را برای یکسال دیگر تمدید کنند.

 

 

 

 

روکو کومیسو، رئیس باشگاه فیورنتینا در گفت‌وگو با برنامه "تاپ کالچو 24" درباره آینده حرفه‌ای مهاجم 22 ساله این باشگاه گفت:« این قول را می‌دهم که اگر پیشنهادی درست دریافت کنیم و خود کیه‌زا هم بخواهد که فیورنتینا را ترک کند، موافقت‌مان را با جدایی او اعلام کنیم.»

 

فدریکو کیه‌زا این فصل در 26 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری برای بنفش‌پوشان فلورانس به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 7 گل، 5 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

یوونتوس فیورنتینا اینتر میلان فدریکو کیه زا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس فیورنتینا اینتر میلان فدریکو کیه زا فدریکو کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا علاقه خاصی به بارسا دارد. ستاره پرتغالی سیتی در یکی دو مصاحبه به صراحت در این رابطه حرف زده و اخیرا ژوائو فلیکس نیز تایید کرد که برناردو همیشه از او در مورد بارسا می پرسد و به نوعی نسبت به باشگاه کاتالان وسواس پیدا کرده اما او بسیار بدشانس است که در مقطعی مورد توجه این باشگاه قرار دارد که از نظر مالی در شرایط خوبی نیست.

برناردو هنوز یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد ولی بند فسخ 50 میلیون یورویی او در تابستان قابل فعال شدن است. بارسا برناردو را به عنوان گزینه شماره یک تابستان مدنظر دارد ولی تا زمانی که از نظر فرپلی مالی مجوز لالیگا را نگیرد، این خرید غیرممکن است. بارسا باید یکی دو بازیکن خود را با رقمی خوب بفروشد تا بتواند از فرمول یک فروش در برابر یک خرید استفاده کند. 

در چنین شرایط سختی، حالا رلادیو کاتالونیا ادعا کرده که بایرن مونیخ نیز به خرید برناردو علاقه‌مند شده و از نظر مالی نیز پیشنهادی به مراتب بهتر برای ستاره پرتغالی دارد. بایرن نه تنها مشکلی برای پرداخت بند فسخ برناردو ندارد که دستمزد بیشتری نیز به او خواهد داد. برناردو احتمالا منتظر مشخص شدن وضعیت بارسلونا خواهد ماند و سپس تصمیم نهایی را خواهد گرفت. 

بارسا در سال های اخیر ستاره های زیادی را به دلیل مشکلات مالی از دست داده و شاید برناردو نفر بعدی باشد.

دیگر خبرها

  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری