Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:25:14 GMT

آبدان مرکز خرید گندم کشاورزان شهرستان دیر اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۵۷۸۴

آبدان مرکز خرید گندم کشاورزان شهرستان دیر اختصاص یافت

ابوالحسن گنخکی روز پنجشنبه افزود: کلیه دستگاه های اجرایی متولی تلاش می کنند تا فصل برداشت و ذخیره سازی گندم به بهترین نحو ممکن مدیریت شده و به انجام برسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیرگفت: پیش بینی می شود به دلیل بارندگی مناسب سال زارعی جاری از اراضی کشت گندم دیم شهرستان با رشدی ۳۰۰ درصدی بالغ بر ۱۷ هزار تن گندم برداشت شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی محمددوست افزود: باتوجه به اینکه خرید گندم بر اساس ثبت اطلاعات در سامانه پهنه بندی و داده های کشاورزی امکان پذیر است، کشاورزان برای ثبت اطلاعات خود در این سامانه از طریق ادارات جهاد کشاورزی و یا مراکز خدمات کشاورزی اقدام کنند.

رییس اداره تعاون روستایی کنگان و دیر نیز گفت: مرکز خرید آبدان شامل یک سوله با ظرفیت ذخیره ۲۵۰ تن و یک دستگاه باسکول ۵۰ تنی است.

عسکر زیبا افزود: با پیگیری مدیریت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، وجه گندم خرید تضمینی کشاورزان در کوتاه ترین زمان به حساب آنان واریز می شود.

آبدان با ۱۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر و قطب تولید محصولات کشاورزی گوجه فرنگی و گندم شهرستان دیراست.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی گوجه فرنگی محصولات کشاورزی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان  بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان اظهار کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید