Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،  فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تمامی واحد‌های صنفی و صنعتی بخش کشاورزی تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ فروردین مهلت دارند تا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

 فتحی از ابلاغ گام دوم مبارزه با بیماری ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در حوزه سلامت محیط و کار خبر داد و گفت: بر این اساس مقرر شده است تمامی واحد‌های صنفی و صنعتی در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به نشانی https://salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir/
ثبت نام کنند.

او با بیان این‌که راهنما‌ها و الزامات سلامت محیط و کار شاغلان و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیک در اختیار افراد قرار می‌گیرد، گفت: برای استفاده از تمامی راهنما‌ها و الزامات می‌توان به سایت مرکز سلامت محیط و کار به نشانی: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای وزارت بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات به محل‌های مورد نظر مراجعه کرده و در صورت ثبت نام نکردن در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کار را متوقف می‌کنند.

 فتحی از بهره برداران کشاورزی و صاحبان واحد‌های صنفی و صنعتی خواست تا تخلفات نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی در موضوع کرونا در مراکز عمومی و اصناف مربوطه را از طریق سامانه جامع Sajam.scpd.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹ گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی واحد صنفی و صنعتی واحد های صنفی و صنعتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی