Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش زیستی سازمان بسیج شهرداری تهران به منظور ضد عفونی کردن معابر شهر تهران با حضور محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در بوستان ولایت برگزار شد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این رزمایش که با حضور بیش از 1000 نفر از بسیجیان شهرداری تهران برگزار شد، در سخنانی گفت: همانطور که مستحضرید این بیماری منحوس معروف به کووید19 کشور عزیزمان ایران و همچنین شهر تهران را آزرده خاطر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار رسمی که در دنیا منتشر می‌شود، تعداد مبتلایان مرز ۲ میلیون نفر و در کشور عزیزمان مرز ۷۵هزار مبتلا  را رد کرده است و تعداد فوتی ها نیز حدود ۴ هزار نفر هستند که البته با تلاش همه مردم بویژه کادر پزشکی و درمانی و پرستاری نزدیک به ۵۰ هزار نفر هم بهبود پیدا کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از راه های مهم مبارزه با این بیماری، گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری است، اظهارکرد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، قشر مردمی و خیرین باید وارد این کارزار شوند و خوشبختانه امروز شاهد این رزمایش هستیم که پدافند زیستی سپاه محمد(ص) در شهر تهران با تلاش سردار یزدی اقدام به فعالیت کرده است.

محسن هاشمی گفت: در این رزمایش قریب به یکهزار نفر داوطلب از بسیجیان شهرداری تهران در ۲۲ منطقه و ۱۱ شرکت و سازمان وارد میدان شدند که ان شاءالله این گندزدایی و ضدعفونی معابر تا پایان این بیماری ادامه داشته باشد.

وی گفت: در این جا از همه تلاش‌گران بویژه نیروهای خدماتی شهرداری تهران، پاکبانان، کارکنان بهشت زهرا، کارکنان بخش پسماند و به ویژه پسماند عفونی تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ:
اقدامات مردم در عرصه مباره با کرونا، یادآور دوران فرهنگ زیبای دفاع مقدس است

سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ نیز در سخنانی با تقدیر از اقدام سازمان بسیج شهرداری تهران در برگزاری رزمایش متمرکز بسیجیان شهرداری تهران در ضد عفونی معابر افزود: کاری که امروز صورت می‌گیرد در راستای سلسله اقدامات قرارگاه پدافند زیستی استان تهران است که به حمدالله از حدود اوایل اسفند کار خود را شروع کرده و شرایط خوبی را در کشور فراهم کرده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: امروز در تهران می‌توانیم بگوییم که شرایط‌مان شرایط پایداری است و ان شاءالله به حول و قوه الهی مردم ما در کنار یکدیگر، این مشکل پیش آمده را از پیش رو برخواهند داشت.

سردار یزدی گفت: این اقدامات برای رفع مشکل و ضدعفونی معابر و میادین بزرگ و بعضی از مراکزی که محل تجمع مردم است صورت می گیرد و اقدامات مردم در عرصه مباره با کرونا، یادآور دوران فرهنگ زیبای دفاع مقدس است و ما را به آن روزها به برمی‌گرداند. 

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، وی تصریح کرد: در شرایط دشواری که این بیماری، ‌سلامت را به جبهه جهاد کشور تبدیل کرده است، تمام دل سوزان در بخش های مختلف پزشکی، علمی، خدماتی،‌ مدیریت شهری و نیروهای مسلح، نیروهای مردمی و سازمان های مردم نهاد همه به یاری آمده اند. مدیریت شهری یکی از نهادهایی است که از ابتدای تشخیص نخستین مورد ابتلا به کرونا در سطح استان تهران وارد عمل شد و با طرح ها و برنامه هایی که داشت به مقابله با شیوع کرونا ویروس پرداخته است که از همه آنان سپاسگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهردار تهران شوراي شهر تهران ضدعفونی معابر شهرداری تهران فرمانده سپاه تهران بزرگ سردار یزدی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است