Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای طرح همدلی و کمک مؤمنانه بسیج و به همت پایگاه مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) شاهرود منزل یکی از نیازمندان محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود ساخته می‌شود.

محسن غلامی فرمانده پایگاه مسلم بن عقیل و عضو شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: در راستای رزمایش «همدلی و کمک مؤمنانه» بسیج و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود کار تکمیل واحد مسکونی یکی از نیازمندان محله در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا در قالب طرح عیدانه مهدوی ۷۰۰ عدد آجر سفالی برای تهیه شد و در ادامه ۱۶ تن سیمان فله برای ساخت این منزل مهیا و به کمک گروه‌های جهادی بسیج کار ساخت آغاز شده است.

غلامی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با توجه به ساخت یک اتاق و سرویس بهداشتی و آشپزخانه امیدواریم بتوانیم کار این منزل مسکونی را تا ماه مبارک رمضان به اتمام برسانیم.

فرمانده پایگاه مسلم بن عقیل با بیان اینکه یا پیگیری‌های شورای محله اسلامی و همکاری بسیج تاکنون چندین باب منزل در این محله ایجاد، مرمت و بهسازی و تحویل نیازمندان شده است گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا نیز با همت گروه‌های جهادی بسیج ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و منازل این محله در چندین نوبت انجام و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و عیدانه های حاج قاسم و مهدوی نیز بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع گردیده و این فعالیت‌ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مجموعاً هزینه تقریبی ۷۰۰ عدد آجر سفال، ۱۶ تن سیمان، تعداد ۸۰ پاکت گچ، ۲۰ تن ماسه شسته و مقداری لوله پولیکا و شیرآلات دوقلوی آشپزخانه و حمام توسط خیران برای ساخت منازل نیازمندان شهرک شهید بهشتی اهدا شد.

لازم به ذکر است در شهرستان شاهرود چهار محله اسلامی وجود دارد که شورای محله اسلامی اداره‌کننده امور این محلات و پیگیر مشکلات محلات با همکاری مردم و پشتیبانی سپاه هستند و نتایج بسیار خوبی هم تاکنون برای این محلات داشته است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رزمایش شاهرود بسیج محله اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

کد خبر 6095943

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل