Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری برای دومین بار و با هدف بررسی روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و تقدیر از کارکنان بیمارستان شهید جلیل، از این مرکز بازدید کرد و افزود: طرح فاصله گذاری هوشمند در سطح استان با همکاری اصناف و آحاد مردم در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مردم استان فاصله گذاری اجتماعی و طرح فاصله گذاری هوشمند را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: با همدلی مردم و مسئولان کرونا را شکست می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری گفت: با وحدت، انسجام و همکاری عموم مردم فهیم و مسئولان استان بر بحران کرونا غلبه خواهیم کرد.

استاندار تصریح کرد: از مردم درخواست داریم که در خانه بمانند و در صورت ضرورت با رعایت توصیه‌های پزشکی و پروتکل‌های بهداشتی از خانه خارج شوند.

وی افزود: در مجموع توجه و نگاه عمومی مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند مثبت ارزیابی می‌شود

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد ویروس مردم فاصله بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طرح فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال