Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر اردبیل گفت: در کانون مهدویت و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصمیم گرفته ایم تا با همکاری دانشجومعلمان، پویش دانشجویی «مامعلم هستیم» را راه اندازی کنیم.

فائزه نورالله زاده، مسئول بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به برگزاری طرح «ما معلم هستیم»، گفت: کانون مهدویت و بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر اردبیل تصمیم گرفته اند با همکاری یکدیگر و مشارکت دانشجو معلمان، در این ایام به دلیل شیوع کرونا مدارس تعطیل بوده و آموزش به صورت آنلاین برگزار می‌شود، با دانش آموزان سرتاسر استان ارتباط برقرار کرده و در مسائل آموزشی در حد امکان یاری رسان آنان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نورالله زاده بیان کرد: این طرح را با توجه به اینکه در شرایطی هستیم که آموزش در مدارس انجام نمی‌شود و همین امر باعث سخت شدن کار تعلیم و تربیت شده است و در نهایت امکان دارد آنطور که باید و شاید دانش آموزان نتوانند درس را بیاموزند.   مسئول بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر اردبیل با بیان اینکه در این شرایط دانش آموزان نیاز به تمرین بیشتری دارند، گفت: طرحی از سوی معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مطرح شده که طی آن راه ارتباطی بین دانش آموزان و دانشجومعلمان ایجاد می‌شود.   وی ادامه داد: در این طرح کار ما این است که دانش آموزان را با دانشجومعلمان متخصص هر مقطع و هر رشته تحصیلی مرتبط کنیم.
نورالله زاده با بیان اینکه همزمان با این طرح، کانون مهدویت پردیس بنت الهدی صدر اردبیل نیز طرحی را با عنوان مهر مهدوی در حال اجرا داشت، گفت: ما تصمیم گرفتیم که این دو طرح را با یکدیگر پیش ببریم تا هم دانشجویانی که می‌خواهند در این کار خیر مشارکت کنند، چند گروه نشوند و هم یک شبکه گسترده از دانشجومعلمان را برنامه ریزی کنیم.
وی توضیح داد: در این طرح قرار است ما در زمینه رفع اشکال، ارائه مشاوره درسی، مسائل انگیزشی و راهنمایی برای ورود به دانشگاه در کنار دانش آموزان باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اردبیل دانشگاه فرهنگیان اردبیل مقابله با کرونا پویش دانشجویی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان