Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@16:17:07 GMT

تصاویر| انهدام باند قاچاق در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۶۴۴۰

تصاویر| انهدام باند قاچاق در سیستان و بلوچستان

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه اظهار داشت: تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان روزگذشته منجر به دستگیری اعضای این باند که در هر سال بیش از یکصد تن موادمخدر از مرز وارد و توزیع می کردند، شد.  اعضای این باند درگیریهای متعددی با نیروهای امنیتی و انتظامی داشته و در سال گذشته یکی از ماموران را به شهادت رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اطلاعات استان تصریح کرد: در این عملیات سرکردگان و تمامی اعضای این باند به استعداد ۱۲ نفر دستگیر و هفت دستگاه خودرو، سه دستگاه موتورسیکلت، مقادیری سلاح و مهمات جنگی، بی سیم، دوربین دید در شب، تلفن‌های ماهواره‌ای و مقادیری موادمخدر از این باند کشف و ضبط شد.  سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه سایر نیروهای امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای تامین امنیت مردم و حفظ دستاوردهای نظام بطور شبانه روز مقتدرانه در تلاش بوده و با مخلان امنیت و قاچاقچیان و سوداگران مرگ و اشرار مسلح بشدت برخورد می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاچاق کالا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است