Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:33:13 GMT

شاهزاده سعودی در آستانه خرید باشگاه لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۶۵۸۳

شاهزاده سعودی در آستانه خرید باشگاه لیگ برتری

با وجود برخی مخالفت‌ها اما به نظر می رسد که محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان سعودی در آستانه خرید باشگاه نیوکسل انگلیس قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مایک اشلی در آستانه فروش نیوکسل قرار دارد و گفته می شود که یک گروه سرمایه گذاری با سرگروهی شاهزاده سعودی یعنی محمد بن سلمان با قراردادی به ارزش ۳۰۰ میلیون پوند به عنوان خریدار باشگاه لیگ برتری معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز چهارشنبه دیلی میل گزارش داد که این قرار داد بیش از هر زمان دیگری نزدیک به امضا شدن است و مایک اشلی بعد از حدود ۱۳ سال باشگاه نیوکسل را به فروش خواهد رساند.

 

 

 

 

با این حال چنین اقدامی به دلیل نقض قوانین حقوق بشر توسط عربستان سعودی در مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است. همچنین گفته می شود که اقدام به خرید نیوکسل توسط عربستان سعودی به منظور تغییر چهره آنها با استفاده از وجهه فوق العاده فوتبال انجام شده است.

 

با این حال بر اساس ادعای اسکای اسپورتس لازمه جلوگیری از فروش نیوکسل به بن سلمان مداخله دولت انگلیس خواهد بود که البته چنین اتفاقی بعید به نظر می‌رسد.

 

فلیکس یاکنز، یکی از مسئولان مربوطه در کشور انگلیس نیز در این باره می‌گوید: " ما هنوز هم باید همه چیز را مورد بررسی قرار دهیم. عربستان سعودی سعی دارد از زرق و برق و پرستیژ فوتبال در لیگ برتر به عنوان ابزاری برای منحرف کردن سابقه نقض حقوق بشر در این کشور استفاده کند."

 

 

نیوکاسل عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوکاسل عربستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد.

ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آنها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.  

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد : نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزهجزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت