Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به بهبود شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیز تصمیم ستاد ملی مقابله با آن تصمیم بر شروع به کار فعالیت‌های صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: آموزشگاه‌های آزاد هنری تنها در صورت رعایت پروتکل‌های اعلام شده می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

او ادامه داد: همه آموزشگاه‌ها موظف اند اطلاعات واحد آموزشگاهی خود را در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: لازم است پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضدعفونی مداوم تجهیزات و مکان مورد استفاده توسط آموزشگاه‌های آزاد هنری به دقت رعایت شود.

حیدری، با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های تک نفره (استاد – شاگرد) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی جمعی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او گفت: به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آموزشگاه‌ها مکلفند از تجمع و حضور همراهان هنرجو در داخل آموزشگاه جلوگیری کنند.

او  بیان کرد: آموزش هنری به صورت حضوری و نیز در بستر مجازی صرفاً با رضایت هنرجو و خانواده امکان پذیر است و اجباری نخواهد بود.

 سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود:هزینه استفاده از کلاس‌های آموزش هنری مجازی ۲۰ درصد کمتر از کلاس‌های حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزشگاه هنری فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر

مدتی است در روستای منصوری از توابع شهرستان بجستان استان خراسان رضوی کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران کوچک برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های آموزشی و توجیهی معنوی دختران کلاس سوم دبستان ابوذر منصوری همراه با قصه‌های قرآنی است.

این اقدام زیبا از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: مرادی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی