Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزا زنجانی در اولین دیدار خود بعد از انتخاب به عنوان شهردار بهشهر با حضور در میان کادر درمانی و مبارزان خط مقدم مقابله با کرونا، با رؤسای بیمارستان های خاتم الانبیا و امام خمینی(ره) این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، « پوریا میرزا زنجانی» امروز ( 28 فروردین) در دیدار با رؤسای بیمارستان های خاتم الانبیا و امام خمینی(ره) ضمن تشکر از خدمات ارزنده کادر درمانی در این شرایط حساس گفت: به خود می بالم که هموطنانم چنین انسان های شایسته و شریف برای خدمت به هم نوعانشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار بهشهر افزود: کادر درمانی در این دوران بحران کرونا، با مسئولیت پذیری، در تامین سلامت آحاد مردم جامعه تلاش کردند و نمی توان به راحتی از این سرمایه های ارزشی جامعه عبور کرد.

 

وی اظهار کرد: تلاش شبانه روزی همه پزشکان، کادردرمانی و پرسنل بهداشت و درمان و بیمارستان ها را ارج می نهیم و می دانیم که رشادت های شما هیچ گاه از ذهن ها نخواهد رفت.

 

میرزا زنجانی همچنین با حضور در جمع کارکنان علوم آزمایشگاهی ضمن ایام تبریک از این قشر خدوم قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز علوم ازمایشگاهی شهردار بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت

امروز و در دیدار معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)، کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق (ع) نصب شده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق(ع) نصب شده است: «در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.»

کد خبر 749654

دیگر خبرها

  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است