Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «مارتین گریفیتس»، نماینده ویژه سازمان ملل متحده در امور یمن خواستار تصمیم گیری قاطع ائتلاف متجاوز سعودی در یمن درباره توقف جنگ شد.

در حالی که نماینده سازمان ملل در امور یمن در نشست شورای امنیت گزارش می‌داد همچنین به آتش بس اشاره کرد و مدعی شد که آتش بس در یمن برای رسیدن به صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی تا کنون با وجود ادعای آتش بس حملات روزانه خود علیه یمن را ادامه داده است.

گریفیتس همچنین اعلام کرد که دو پیشنهاد آتش بس را در مورد یمن ارائه داده است و در ادامه گفت که درباره آتش‌بس فراگیر «پیشرفت‌های خیلی خوبی» حاصل شده است.

نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عین حال توقف جنگ در یمن را منوط به توافق رهبران طرفین دانسته است.

مارتین گریفیتس این را نیز افزوده است که شیوع کرونا یمن را تهدید می‌کند و در این ارتباط هشدار داد.

ادعای نماینده سازمان ملل درباره پیشرفت در آتش بس یمن در حالی مطرح شده که امروز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، ائتلاف سعودی از پنجشنبه هفته گذشته (۲۱ فروردین) تا به امروز (۲۸ فروردین) ۲۳۰ حمله هوایی به استان‌های صنعاء (در شمال یمن)، عمران (در شمال)، الجوف (در شمال)، مأرب (تقریباً در مرکز)، البیضاء (در جنوب)، صعده (در شمال) و الحدیده (در غرب یمن) داشته است.

تاکنون چندین بار برای پایان دادن به جنگ یمن تحرکاتی صورت گرفته اما هر بار با کارشکنی عربستان و متحدانش به بن بست رسیده است.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است.

کد خبر 4902388

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن مارتین گریفیتس ائتلاف سعودی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ شیوع کرونا روسیه سوریه قربانیان کرونا ترکیه لیبی فلسطین مصطفی الکاظمی سازمان ملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد