Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فنرباغچه ترکیه که در مذاکره با مارک ویلموتس برای سرمربیگری به دلیل اختلاف مربی بلژیکی با فدراسیون ایران ناکام ماند، دو ایتالیایی را مد نظر قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، این باشگاه ترکیه ای که در فصل جاری نتوانسته انتظارات را برآورده کند و وضعیت ناامید کننده ای در لیگ کشورش دارد، مذاکرات مفصلی را با مارک ویلموتس انجام داد تا وی را به عنوان مسئول فنی خود معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما، این مذاکرات به دلیل اختلاف مالی مربی بلژیکی با فدراسیون ایران، در گام آخر متوقف شد و عملا به نتیجه ای نرسید. به نظر می رسد اگر این مانع وجود نداشت، اکنون ویلموتس روی نیمکت فنرباغچه نشسته بود.

در این راستا، روزنامه های ترکیه ای اعلام کردند که دو مربی ایتالیایی در حال مذاکره با سران فنرباغچه هستند تا در صورت نهایی شدن، یک نفر به عنوان سرمربی جدید معرفی شود. 

یک گزینه، اوسه بیو دی فرانچسکو است. مذاکرات با وی به مراحل نهایی رسیده و حتی درباره بازیکنان جدیدی که وی مورد نظر دارد تا باشگاه را از بحران خارج کند، در حال صحبت و مشورت هستند. شنیده می شود خاویر پاستوره، ماکسیم گونالونز و استیون نزونزی، مهره ای مورد نظر مربی ایتالیایی هستند.

در دیگر سو، سایت فوتومچ اعلام کرده که سران فنرباغچه با مارکو جیانپائولو هم در حال رایزنی هستند. وی سابقه هدایت میلان را در کارنامه دارد. البته، جزئیاتی از مذاکره با وی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه ایران مربی مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور دقایقی پیش اعلام کرد که باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی‌شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به او واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

او روز گذشته با تراکتور به توافق نهایی رسید و حالا معارفه او انجام شده است.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

یحیی گل‌محمدی همچنان گزینه نهایی باشگاه تراکتور است و سرخپوشان توافق با او را پیش می‌برند.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

دیگر خبرها

  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ